Kinderkamer..

Vandaag hebben we behang gekocht voor de kinderkamer...
Het wordt wit met een muur wit met sterren behang en die muur gaan we grijs verfen!
Helemaal leuk !! Dus binnenkort maar flink aan de slag.
Verder gaat het hier niet zo lekker.. Gisteravond en vannacht erg buikpijn gehad. Ik denk zelf van de blaasontsteking! Erg vervelend!!
Vannacht wou ik de huisartsenpost bellen maar gelukkig zakte het weer af. Ik voel onze kleine nog goed bewegen dus ga maar van de blaasontsteking uit.
Dinsdag voor controle naar de vk dus dan maar eens aangeven...
Heel vervelend, en ik maak ook dan veeeel te druk. Was altijd onzeker maar sinds dat ik zwanger ben echt achterlijk onzeker!! Heel irritant!

Liefs Chantal

Hey,

Balen joh dat je nog zo'n last hebt van je blaasontsteking, heb je nog ab?
Als het aan blijft houden moet je toch maar ff je ha bellen hoor............oooh wat erg bemoei met me iets haha ik werk in de thuiszorg vandaar.
Onze kleine komt eerst bij ons op de kamer. En hopelijk daarna bij grote zus op de kamer.
We zijn nu voor haar alvast de zolder aan het opknappen want daar gaan ze dan straks samen slapen.

liefs louise

Spannend de kinderkamer!!

Die van mij is zo goed als klaar :D ben er wel erg vroeg mee maar dan staat het er maar..
Mijn muren zijn allemaal gewoon wit.
donkerbruine vloerbedekking en donkerbruine rolgordijnen. verder word het aangekleed met turkoise gordijnen en dekentjes enzo....

succes met klussen.... het is zulk leuk werk!

eh wij zijn nog ant verbouwen en hebben onze eigen slaapkamer nog niet eens klaar. errug hoor. maar nu komt onze kleine in maart dus we hebben nog de tijd.

Maar er zijn zulke lieve leuke baby kamertjes te maken, het zal vast goedkomen.

beterschap met je blaasontsteking.

Terug
Bovenaan