kinderkleding merkjes

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben opzoek naar leuke betaalbare kinderkleding merkjes.  <br />Denk aan de prijzen van H&M, Zara, Hema etc. <br />Mijn kindje heeft maat 80! ik ben super benieuwd waar jullie kleine in rond loopt.</p><p>veel liefs,</p><p>Do</p>

Ben gek op Zeeman! Lekker goedkoop, leuke kleertjes, en pasvorm is vaak helemaal prima. C&A heeft ook best veel leuke dingen, al vallen die wel wat kleiner, dus daar koop ik snel een maatje groter.

En als je keer meer merk wilt voor een bepaalde gelegenheid oud kan je op limango.nl kijken hebben wel eens name IT enz heb ik goede ervaring mee ook met retour zenden

Zara, Prenatal, H&M, Hema, Name it. Mango voor kids is soms ook leuk!!! Beetje vergelijkbaar met Zara maar ze hebben veel minder.
Ik koop weinig echt dure merken. Vind Prenatal altijd erg fijn! Zara vooral heel leuke blousjes :) Name it ook niet te duur en mooie kwaliteit. 
Heb nu een leuk vestje voor de zomer bij Wibra gekocht. Heel leuk maar de mouwen zijn zo smal dat er geen shirt met lange mouwen onder aan kan.. dus dat is dan weer jammer van die goedkope kleding!

Terug
Bovenaan