Kinderkleding uit Amerika

Wie koopt er weleens kinderkleding uit Amerika?

Eerst kocht ik altijd Bonnie Jean kleding via Ebay, maar na verschillende keren flink gepakt te zijn door de douane , durf ik het niet meer aan....

Via via kwam ik er achter dat American Dreamgirl ook het een en ander had, maar daar bestel ik nooit meer...Verschillende keren besteld, maar service erg slecht. Had laatst zo'n leuk zomerhoedje besteld, maar terwijl er stond dat die op voorraad was, kreeg ik hem niet thuis gestuurd...grrr....

Inmiddels ben ik overgestapt naar Lottepop Kinderkleding, daar doen ze zelfs gratis verzenden. Tot nu toe goede ervaringen....Heeft iemand hier al meer ervaringen mee?

Waar halen jullie je kinderkleding van Bonnie Jean, pettiskirts en zo?

Ik ook, ik koop alleen bij de Hema, H&M, Zeeman.
Ik heb er het geld niet voor (over), Warren groeit zo hard, ik blijf kopen.

Ik krijg wel eens wat kleertjes uit de VS, (mijn vent is Amerikaan en zijn hele fam. woont daar) maar ik ben ook niet altijd even blij met hoe het valt. Mijn zoontje is lang en dun en de meeste kleertjes uit de VS zijn vaak te kort en wijd.

Kan je in Nl geen leuke dingen vinden?

X
Evje

Ik koop eigenlijk alleen kleding van de Hema, v&d, H&M en zeeman. Baby's groeien zo hard, Julia heeft sommige kleding nauwelijks aangehad. Dus ik ga voorlopig geen dure merkkleding voor mijn kind kopen.
Ik denk overigens dat ik dat nooit zo doen. Ik doe echt mijn best om leuke setjes bij elkaar te zoeken en dat hoeft echt geen merkkleding te zijn.

Hier ook een mama die graag bij de Hema of H&M koopt.soms koop ik ook bij Lief kleding zomaar 1 of 2 stelletjes per seizoen (is ook prijzig)heb bij zijn geboorte wel merkkleding gehad.heeft wel wat hoor.maar goedkoper kleding kan ook heel mooi zijn.en ja ze zijn er ook zo uit gegeroeid.heb het er ook niet aan over.maar 1 of 2 keer moet kunnen vind ik.maar heel duur word het ook niet hoor

liefs jootje

ow ja bij van de Ven hebben ze ook hele leuke betaalbare kleertjes

Hier een mama, die een vriendin heeft die een tweeling heeft, 2 dames, en alle kleertjes zo'n beetje heeft bewaard. Daar krijg ik alles van, grappig er zit ook veel dubbele dingen tussen. Het is natuurlijk ook leuk om zelf wat te kopen, dat doe ik ook bij HEMA, Zeeman, H&M of C&A.

www.ikidress.com
Nederlandse site met jurkjes uit amerika en andere landen.
Merken:Misha Lulu, Indygo Artwear, Rare Editions, Little Mass, Deux par Deux, Bonnie Jean, Toni Tierney, Isobella & Chloe, Red Thread Design

Ik vind ze niet goedkoop.

Terug
Bovenaan