Kinderkleding

<p>Mijn zoontje is gelukkig kerngezond en groeit met de dag. Voor mijn idee kan ik iedere dag nieuwe kleding kopen, omdat hij zo snel eruit groeit. Hebben jullie tips hoe ik langer met de kleding kan doen of zijn er merken waar ik kleding kan huren of leasen?  Groetjes, julie</p>
 
Wij kopen de kleding voor onze dochter vaak op een kinderkledingbeurs. Bij ons in de buurt heb je zeker elke 2/3 maanden zo’n beurs. Daar verkopen andere ouders dan de oude kleding van hun kinderen voor echt 1/2 euro per stuk. Je zou eens op internet kunnen kijken of dat bij jou in de buurt ook bestaat.
Verder zou ik eens in je omgeving vragen of mensen nog kinderkleding hebben liggen. Buren, vrienden, familie. Je weet maar nooit. Al hebben ze zelf geen kinderen, misschien kennen ze wel weer iemand met kinderen.
Je zou ook voor kerst kleding kunnen vragen.
Tot slot is de kleding van Zeeman goedkoop én ook nog eens van goede duurzame kwaliteit. Daar halen wij basics vandaan (rompers, broekjes, slabbetjes, etc.).
Succes!
 
Kijk ook eens op Facebook-groepen en Marktplaats. Wij krijgen binnenkort ons eerste kindje en omdat ze overal zo snel uitgroeien, hebben we t/m maat 80 tweedehands aangeschaft. Zo blijven de kosten te overzien en hoeft een deel niet ongedragen weer weg.
 
Dankjewel NewMomL voor de reactie! Ik ga zeker eens even kijken bij de Zeeman en die beurzen zijn ookwel echt een uitkomst! Familie valt echter af omdat ik echt een familie heb die opruim freaks zijn, dus oude kinderkleding is al jaren geleden de deur uit gegaan. En de Zeeman heeft dan duurzame kwaliteit zei u, want dat vind ik ook belangrijk. Weet u eventueel nog andere merken die duurzaam zijn, met betrekking dat de kleding gemaakt is van stof die gerecycled is? 
 
Bijvoorbeeld truitjes kan je best een maatje te groot aanschaffen en daar gewoon de mouwtjes van omslaan. En inderdaad lekker bij de Zeeman shoppen. Lidl heeft ook leuke en voordelige babykleding.
 
Kinderkledingbeurzen ideaal! Ik koop eigenlijk heel weinig nieuw voor mijn dochter. Zeker de kleine maatjes zien er nog prima uit als ze door 1 kindje gedragen zijn. Nu ze wat ouder wordt en minder snel groeit koop ik weleens wat nieuw maar vaak in de uitverkoop. 
 
Terug
Bovenaan