Kinderkleding

nadeel aan de h&m is dat je er zoveel andere kindjes in ziet, kan me een schoolfoto herinneren dat mijn dochter en nog 3 andere meisjes hetzelfde truitje aanhebben. misschien interresseerd dat je niet, maar ik vind dat niet leuk. sta niet zo achter sites die hier reclame proberen te maken, maar h&m en hema zijn ook niet alles. benneton en zara hebben ook leuke dingen. maar vooral voor jongens blijft het een heel gedoe om leuk voor de dag te komen en toch origineel te blijven.
 
Voor mij hoeft kinderkleding niet orgineel te zijn, dat kan ik ook niet betalen. Ik vind het belangrijker dat mijn kind er verzorgd en netjes uit ziet en als dan 3 kindjes in een H&M truitje lopen? heeft dit ook wel iets grappigs.

Prenatal?

Zelf vind ik het vaak allemaal erg modern. Zo zag ik laatst een zilver kleurige legging in babymaat dat ik denk; wat is dat nu weer?! Nou daar laat ik mijn dochtertje dus echt niet in lopen ...

Succes met je zoektocht ...
 
C&A is toch voordeliger!!!! En vooral nu...deze week hebben ze vlaggetjeskorting!!
En persoonlijk vind ik dat je bij de Zeeman, Wibra of Hans Textiel ook hele leuke kleding hebt...ennnn betaalbaar...dat vind ik ook belangrijk.

Shop ze!!
 
Terug
Bovenaan