Kinderliedjes

Wie weet een leuke site of iets waar de teksten van veel kinderliedjes
op staan, zoals bv. 'ik stond laatst voor een poppenkraam' e.d.

Ik zing veel liedjes voor mijn dochterje, alleen na twee regels weet ik
dan niet meer hoe de tekst gaat, en brouw dan zelf er maar wat van.

Haar maakt het niet uit, ze kraait en giert er op los.. maar het klinkt nergens naar haha.

Zou leuk vinden om weer te weten hoe die oude kinderliedjes gaan, wie helpt!?

Groetjes,

Sannes

mama van Mila 19-2

Hallo
op de zwitsal-site staan wat teksten van liedjes en heb je al een via google geprobeerd een site te zoeken?
Op de site

www.mannetjemaan.nl

hebben ze ook leuke cd's met kinderliedjes afgewisseld met verhaaltjes. Ook erg leuk voor de kleine.
Succes en veel zingplezier!

Hoiii,

Ik heb ook een leuke tip: een cd met de naam "Liedjes met een hoepeltje erom", daar staan al die "oude" liedjes op. Mijn zoontje van anderhalf vindt 'm fantastisch. Je moet alleen wel erg hoog kunnen zingen, maar het is erg leuk. Het is een box van 5 of 6 cd's.

Groetjes,
Line

Hoi,

op de site :   www.leerkracht.kennisnet.nl vind je meer dan 100 liedjes.

Kies onder vakken "muziek" en kies daarna "kinderliedjes".

Je kunt de liedjes luisteren, en je kunt ook kiezen voor de bladmuziek (daar vind je ook de tekst, onder de noten)

Veel zangplezier!

Hoi,

Ik zag als tip staan de cd's van liedjes met een hoepeltje erom. Je hebt hier ook een boek van. Het heet dan geloof ik Alle liedjes met een hoepeltje erom, hoef je niet zo hoog te zingen.

Groetjes

Ik heb datzelfde probleem, het maakt Jamey ook weinig uit geloof ik. Dus dan verzin ik zelf tekst, doet mijn vriend trouwens ook.
In de maneschijn is wel zijn favoriet en meneer de Uil ook die zingt mijn zus voor hem. Het mooiste vind hij als zijn nichtje Anne van 3,5 voor hem zingt.
Ik haal de meeste liedjes van www.ukkiesweb.nl (daar staat Jamey ook op).

groeten, en veel plezier,

Taatje, mama van Jamey (26-9-2005)

Terug
Bovenaan