Kinderopvang bij Clubmed

Hallo,
Wie heeft er evaring met de babyopvang op wintersport bij club med? Het ziet er vrij profie uit, maar zijn er mensen met ervaring???
Groetjes,
Michelle
 
Ik heb zelf geen ervaring. (wel met club med, maar verwacht alleen over 3 weken onze eerste kleine)
Maar een vriendin van me wel, die gaat er al met de kids heen vanaf dat ze 6 maanden oud waren. Zij is altijd erg enthousiast, vindt het professioneel opgezet, alleen voor wat oudere kinderen is de communicatie wat lastig.
succes!
 
Wel lekker makkelijk hoor,zelfs als je op vakantie gaat zoek je een opppas.
Is je kind soms niet intteressant genoeg.
Zeker weer zo'n werkende moeder die liever met d'r man d'r dag doordrengt als met die kleine.
Leuk voor het kind we gaan op vakantie maar jij gaat naar de oppas van Club Med.
 
Ik wil even reageren op die anoniem. Michelle wil graag op wintersport en vraagt of iemand ervaring heeft met de babyopvang van Club Med. Zij kan haar kindje niet meenemen als ze gaat skiën en zoekt daar een goede opvang voor. Zij gaat echt niet de hele dag skiën en zal ongetwijfeld genoeg tijd doorbrengen met haar kindje. Dus wat is het probleem of bent u gewoon tegen kinderopvang. Mijn zoontje is bijna vijf maanden en gaat iedere week 1 dagdeel naar de kinderopvang. Niet omdat dat nodig is maar het is zijn morgentje uit.

Michelle geniet lekker van je vakantie!
 
He anoniem!!! Niet zo snel met je oordeel klaarstaan!!
Als je als ouders nu erg graag gaat skien, dan is er niets mis om voor een goede oppas te zorgen. Ik vind het al heel erg goed dat ze de kleine meenemen. Er zijn genoeg ouders die hun kind hier in Nederland achterlaten.
Dus Michelle geniet er maar heel erg van. Wij zijn ook skifanaten, maar wij slaan dit jaar even over. VOlgend jaar zoeken wij ook iets met een opvang. Laat even weten hoe het je bevallen is, dan is het misschien een idee voor ons volgend jaar.
En waar ga je precies heen?

Groetjes
 
@anoniem, ik vind dat je wel heel erg snel je oordeel klaar hebt staan. wie zegt dat michelle de hele dag gaat skieen, er staat niet in voor hoeveel dagen en hoeveel uur er oppas nodig is. alleen of er ervaringen zijn zodat ze zeker weet dat het kindje in goede handen is.
Michelle, heel veel plezier op wintersport. Fijne vakantie

Groetjes Mariska
 
Terug
Bovenaan