Kinderopvang flexibel

<p>Hoi allemaal.</p><p>Ik ben er net achter gekomen dat ik zwanger ben van ons 2e wondertje.. super leuk! onze jongste is nu 9,5 maand oud dus ze komen vrij kort achter elkaar. Iedereen heeft hier een mening over en dat mag maar dat is niet de reden van deze topic. </p><p>Nu werk ik momenteel 28 uur. </p>ma : hele dagdi: hele dagwoensdag : vrij donderdag : om de week een hele dag vrijdag: hele dag <p>Ook hier zijn de mening over verdeeld omdat mijn moeder vind dat 24 uur prima is maar ik werkt er 28. Ik wil na mijn verlof voor nu nog even bij dezelfde werkgever blijven en weet dat 28 hier het minimale is. </p><p>Op dit moment gaat de kleine op de maandag naar de opvang, op dinsdag naar schoonmoeders, op de vrijdag naar mijn moeder. De weken dat ik de donderdag werk gaat hij 2 dagen naar mijn moeder en slaapt daar. </p><p>Nu is mijn moeder al enorm aan het zeuren over deze donderdag en vrijdag want het ene moment vind ze het teveel maar heeft ze hem niet dan kan ze het makkelijk aan. Ik heb constant aangegeven en nu nog zodra jij het niet trekt regel ik iets anders, zonder mokken ik ben al blij zat dat je dit nu wil doen. </p><p>Met twee wordt dit gezeur natuurlijk alleen maar meer en daarbij wil ik haar beschermen. Ze moet straks gewoon één dag gaan oppassen op 2, de vrijdag en de donderdag laten vallen. </p><p>Alleen hoe regel is deze opvang (om de week een hele dag 2 kindjes) en bij voorkeur zonder een lang contract omdat ik wel uit wil kijken naar een baan dichterbij voor wellicht 24 uur en dan zal de donderdag mijn 2e vrije dag worden. </p><p>Gastouder, opvang aan huis? kinderopvang? wat zijn mijn opties. Hebben jullie tips? </p><p>Groetjes </p>
 
Alle opvang die ik heb bekeken waren maandelijks of 2 maandelijks opzegbaar, dus lang aan een contract vast zitten is denk ik niet nodig.

Alleen weet ik niet hoe de wachtlijsten zijn in jouw regio. Bij mij 1,5 jaar. Ik heb haar ingeschreven met 10 weken zwangerschap en ze kan waarschijnlijk pas terecht als ze bijna 1 jaar is.
 
Jeetje lange wachtlijst...

Ikzelf heb flexibele opvang maar mijn schoonzus heeft ook dat ze haar kinderen 1x per twee weken op de vrijdag brengt... Lijkt me toch dat je dit als vaste afspraak kan vastzetten... Mocht je een nieuwe baan krijgen zit toch al snel 2 maand opzeg termijn soms aan vast
 
Terug
Bovenaan