kinderopvang kiezen&regelen whaaaa!!

Herkenbaar?
In mijn buurt zijn wel 10 kinderdagverblijven, waaruit ik kan&moet kiezen.
Wellicht een luxe, maar ik vind het een ramp.
Hebben jullie tips voor mij, waarop ik kan selecteren?
Iemand toevallig ervaring met kinderdagverblijven in Stadshagen, Zwolle?

geen ervaring in zwolle/stadshagen. het belangrijkste is dat jij je er prettig bij voelt. verder hoe zijn de leidsters, het gebouw en hun dagritme? succes met kiezen

Zo he zitten er ondertussen al zoveel in stadshagen joh!! Ik woon in Hattem en heb tijdje in stadshagen gewerkt vandaar.
Mijn neef zijn vrouw werkt toevallig bij ik geloof allio in stadshagen.
En ik meende dat er ook net weer een nieuwe was frankhuisje dacht ik.
Maar ik zal als ik jou was goed informatie gaan inwinnen van allemaal (folders etc) en dan is gaan kijken hoe je het vind daar. Denk dat je daar al een heel eind mee komt. Verder kun je volgens mij ook ergens op internet ervaringen vinden van ouders over vanalles wat te maken heeft met het kdv waar hun kind op zit met cijfers van kdv maar waar zou ik zo niet weten even googlen denk ik.
Wens je veel suc6!!!

xxx

Ja de kdv's schieten hier als paddestoelen uit de grond!
Iloontje, ik zou inderdaad wel willen weten, waar jij als ervaringsdeskundige op zou selecteren/op zou letten.

Ik woon in Breda en daar valt het tegen met het aantal kdv's.
Wij hebben de dichtst bijzijnde gekozen, maar die had toch al veel voordelen.
Daar zit nl ook de peuterspeelzaal en bso bij, altijd makkelijk voor later.
Alleen kregen we wel te horen dat we een beetje laat waren met inschrijven. Terwijl ik nog geen 11 weken was.
Maar als het al 2x mis is gegaan, dan wacht je toch echt op een goede echo voor je zulke dingen gaat regelen!

pfff, wat een gedoe zeg! dat je met 11 weken al bijna te laat bent..
gelukkig hoef ik me hier geen zorgen over te maken, ik ben zelf lekker thuis.
maar ik zou denk ik als je veel keus hebt het kdv kiezen waar je jezelf prettig en op je gemak voelt. Ik denk dat ze allemaal weer net andere dingetjes hebben. Dan lijkt het me fijn om er 1 te kiezen die het beste bij jullie past..

Hier gaat het netzo... vind het erg moeilijk heb ons wel vast ingeschreven bij kdv die bij ons 2 straten verderop gebouwd word. Die opent volgend jaar. en mocht dat het niet worden kunnen we ons zonder consequenties zo weer uitschrijven.
Verder informeren wij bij gastouders, maar das allemaal erg lastig aangezien wij beide onregelmatig werken.
Wil 'straks' in gesprek met mijn werk of ik bijv 2 vaste dagen kan krijgen, zo niet dan ga ik op 0 uren basis werken. Want anders is voor ons de opvang niet haalbaar om te regelen.
En je vind ook niet zomaar een baan met regelmatige tijden.... lastig hoor.

Terug
Bovenaan