Kinderopvang ??

Goedemorgen dames,

Mijn man en ik zijn op zoek naar een geschikte kinderopvang voor onze aankomende kleintje. Heeft iemand suggesties/ ervaringen voor een kinderopvang in Schiedam/Rotterdam. Het zijn er zoveel en heb er een paar gezien maar nog niet 1 waar ik echt een goed gevoel bij had.
 
Ik werk zelf op een kinderdagverblijf in Rotterdam Centrum :)
http://www.steigertje.nl/

Maar zoals je zegt, als je voor een rondleiding langsgaat moet je er een goed gevoel bij hebben, dan kan een organisatie op papier nog zo goed overkomen. Gewoon bij zoveel mogelijk een rondleiding plannen joh. Zelf ben ik pas in maart weer aan t werk maar het is écht een fijn dagverblijf. (tja, kan ik mooi zeggen natuurlijk ;-) )

Succes met je zoektocht!

groetjes Linda
 
Dank je Linnie en Bloempje voor jullie reacties. @ Linnie. Het Steigertje ken ik wel. Heb in de Kipstraat gewerkt. Helaas is dat iets te ver om kleintje te brengen. Woon zelfs in Schiedam centrum en werk in Schiebroek. Dat wordt dan nogal een wereldreis 's ochtends ;-)

@Bloempje. Daar heb ik wel aan gedacht, maar 1 van de motivaties van ons voor de opvang is dat ik graag wil dat ons kleintje van jongs af en omringd wordt met andere kinderen en volwassenen. Zie in mijn omgeving zo sterk het verschil met kinderen die thuis zitten bij de oppas en de kinderen die naar de opvang gaan. Dat heeft ons gestimuleerd om voor een opvang te kiezen.
 
ik heb mijn dochtertje toen op kinderdagverblijf de toverbal gedaan (delfshaven). ze is maar 3 keer geweest want ik vond het helemaal niks dat mn kleine meisje niet bij me was.k liep alleen maar te huilen.
ze was toen trouwens al ruim een jaar.
maar de leidsters waren echt toppie!
luisterde heel goed naar je wensen en hoe jij je kind opvoedde en als ze iets niet wist, belde ze mij op.
(mag ze eigenlijk wel een banaan? voordat ik het aan der geef.)
maar ja, denk dat delfshaven ook nog wel ver is, als je in schiedam woont. er zitten er vast wel een paar bij jou in de buurt. ga daar eens naar binnen, en kijk een kwartiertje. zo kan je een beetje een indruk krijgen van de sfeer daar.

wil (of moet) je je kindje gelijk al naar het kdv brengen? of als je kind al een stuk ouder is?

ik heb besloten dat nathalia pas naar de creche gaat als ze goed kan praten en alles zelf kan aangeven.
(ook als er iets vervelends gebeurd is, dat ze het tegen mama kan zeggen) tot die tijd blijft ze lekker bij mij.

succes met zoeken!

groetjes, do
mama van nathalia, 22 maanden en morgen 15 weken zwanger van ons 2e wondertje
 
hoi

ik was erg tevreden met de kinderopvang
zulke lieve mensen en zo mooi gebouw waarin de opvang was. en vanaf 4 maanden ging mijn dochter erheen
adres KDV & BSO BinnensteBuiten
Roel Langerakweg 25
3041 JK ROTTERDAM

succes met het zoeken van de opvang

groetjes kim
 
hoi hoi,

heb je al eens aan een gastouder gedacht? mijn zoontje, nu 5 jaar is vanaf dat ie 10 wk is bij een gastouder geweest. Hij had het er prima naar zijn zin. Ik ben voor gastouder. Het is kleiner, huiselijker, meer aandacht voor je kind. Zelf werk ik wel op een kdv in Groningen, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar een gastouder. Zelf ben ik nu pril zwanger van de 2e en de 2e gaat wel naar het kdv, omdat ik daar zelf werkzaam ben. Destijds met mijn zoontje werkte ik daar nog niet.
Succes met zoeken, en je moet vooral je gevoel laten spreken.
 
Is den haag ook te doen voor jou? Is natuurlijk niet heel ver vanaf schiedam. Ik ben met Kinderopvang Vlietkinderen namelijk heel erg tevreden en mijn kinderen hebben het er ook erg naar hun zin
 
Terug
Bovenaan