Kinderopvang

Hey dames,

Volgende week ga ik weer aan de slag en deze week gaat ons meisje al voor proef naar de kinderopvang. Vandaag voor het eerst vanaf 's ochtends vroeg. Ik hoefde niet naar werk, maar deed gewoon alsof (al een hele dag erop zitten, vermoeiend ppfff... dat wordt wat op kantoor :-S)

Ik had al een schema gemaakt om te voorkomen dat we alles te gehaast moesten doen, maar in praktijk kom je alsnog tijd tekort! Zetten jullie de wekker ook zo vroeg? De avond ervoor alles al klaarleggen? Moedermelk in zakjes of flesjes? Kleding, knuffels, etc? Ik was even benieuwd hoe jullie dat doen.

Vandaag voor het eerst wezen werken en dus de eerste test gehad. Half 6 de wekker en 7.15 was madame bij oma en ik onderweg, had wel alles gisteravond klaar gezet en maar goed ook, anders ha ik er om 4 uur uit gemoeten denk ik.
Nu kapot en hoofdpijn, maar goed het is me alles meegevallen!

Hoi, kyan krijgt pas rond 7 a 8 uur de fles. Dus deze kan hij dus bij de gastouder krijgen. Ik moet hem om 6.45 brengen.
Laatst even getest en kan hem aankleden en de fles geven in 45 min hihi.
Oja badderen doe ik natuurlijk niet. Ik heb een handig bakje waar ik water in kan doen en dan was ik zijn kop en kont.
Verder zou ik alles klaar zetten de avond daarvoor. Wel zo handig

Succes

hihihi ik begin dinsdag weer maar heb al sinds vorige week opvang
we hebben een gastouder aan huis dus hoef alleen klaar te zetten wat ik zelf mee moet hebben.
dat is wel heel erg lekker hoor.
als ik straks slaapdienst heb vertrekt mijn man om 7 uur en liggen de meiden nog heerlijk te slapen.

dit verandert wel per 1 september maar ja dan ben je ook wel wat maanden verder en gaat mara ook naar de peuterspeelzaal

Nou, dat wordt wat! Haha... heb nu 2 dagen uitgeprobeerd en gedaan alsof ik aan het werk was. Ik word niet wakker 's ochtends :-S. Pas als m'n meisje begint te huilen. Slaap door 5 wekkers heen! Ben echt geen ochtendmens haha. Maar goed, ik moet inderdaad echt alles, maar dan ook alles klaarzetten 's avonds, inclusief ontbijt. Als ik niet eerder wakker word, dan heb ik echt nergens tijd meer voor in de ochtend. Tot nu toe lukt het wel om op tijd bij de opvang te zijn gelukkig, maar wat een gehaast zeg!
Ik merk wel dat de reisafstand me nu al tegen staat. Werkte ik maar gewoon thuis of om de hoek, scheelt zoveel tijd! Nah ja, het zal vast wel wennen na een tijdje.

Terug
Bovenaan