Kinderpartijtje

A

Anoniem

Guest
Gister had ik een kinderpartijtje. Het dochtertje van vrienden van ons werd 1 jaar. Je raad het al. Allemaal baby's om heen. Ik raakte opeen gegeven moment gewoon even in paniek. Echt elke kant die ik op keek waren ze er. Een vriendin die het weet dat wij al zo lang bezig zijn was er ook met haar 3 wk oude baby. Kan altijd lekker met haar kletsen en heb mij daar maar op geconcentreerd. Maar wat was het even zwaar. En die kleine meid die ze in haar armen had, maar ben blij dat het wat afleiding gaf. Op de terug weg een potje gejankt in de auto.

Dinsdag de uitslag van de eerste onderzoeken. Vind het behoorlijk spannend. Aan de ene kant hoop ik dat er niks aan de hand is, maar dan moeten we nog een jaar wachten op verdere onderzoeken als ik in die tussentijd nog niet zwanger ben geworden. En dat....ik weet het niet, vind het allemaal zo moeilijk. Ik wil gewoon net als de rest van jullie dat het zwanger worden niet zo verdomd moeilijk is (sorry voor mijn taalgebruik)

ik ga lekker mijn bedje in en hoop dat de komende dag erg snel gaat.

Liefs

Vervelend meis, dat is echt moeilijk. Wel fijn dat je vriendin je wat afleiding kon geven.
Ik hop dat je snel je uitslagen hebt, dat is toch verhelderend. En als er iets kleins aan de hand is, dat ze wat kunnen doen.

Ik maak het nu voor de tweede keer mee dat het ruim anderhalf jaar duurt. En t blijft moeilijk, ook al heb ik nu wel een kindje natuurlijhk, wat het leed toch verzacht.

sterkte.
Wenser

Hoi wenser,

Inderdaad een kind verzacht wel. Die van ons wordt in december alweer drie. Maar als ik nu zie hoe groot en wijs hij wordt des de harder ik dan toch voor even verlang naar zo'n klin wurmpje die nog al je hulp nidig heeft.

Jij succes en sterkte met wachten. Voor jullie werd het nu toch iui. Spannend hoor.

Liefs

Terug
Bovenaan