kinderpraat

Hoi,

Ondertussen zullen de meeste kinders onder ons wel hard aan het brabbelen zijn. Zo ook Hjerre en dit kon ik jullie echt niet onthouden.....

Wij hebben een kat en zij heet Cotta en ze was nog buiten toen ik Elize uit haar bedje ging halen....
Toen ik beneden kwam, stormde Hjerre op mij af, helemaal in paniek: ' mauw au, mauw au, fuut fuut ( vogeltje) Dus ik storm achter Hjerre aan, omdat ik dacht dat Cotta een vogeltje had gevangen ( daar is ze niet vies van) Nee wat doet meneer. Hij geeft een ram op de poes en het vogeltje van zijn pianootje en roep keihard: mauw au, fuut fuut au.....

Nog meer van die leuke kletspraat?

Groetjes Hanneke

ha ha ha, arme poes!!
Enzo begint nu een beetje te kletsen maar sinds een paar weken geeft hij aan dat hij moet poepen. Hij zoekt altijd een "eigen" plekje op en zegt dan heel hard "kakken" (papa zei het 1 keer voor de gein en meneer onthoudt dat gelijk). Op zich grappig hoor.... tot ik gister dus in de AH liep. Hij zit in de winkelwagen en zegt hardop "kakken" en daar ging hij... met een rood hoofd.... Heel heel heel genant......

Enne, het "meepraten"met anderen is nu ook een hobby. Als hij ergens stilstaat met de buggy en hij vangt een gesprek op tussen volslagen vreemde mensen, dan begint hij ook te kletsen aan 1 stuk door. Hele gesprekken heeft hij dan en hard lachen tussendoor, net echt alleen onverstaanbaar. En dan heeft hij ook een stoere blik erbij.

ha ha ha, tis echt leuk hoor dat kletsen

liefs
di silva

Milo krijgt nog steeds borstvoeding. Hij heeft geen knuffel maar als hij echt moe is vindt hij het prettig om zijn handje in mijn trui op mijn borst te leggen. Thuis geen probleem maar op openbare plaatsten niet zo cool zeg maar, haha. Waren we gisteren in een restaurant, doet ie het weer. Ik haal zijn hand weg en hij roept "TIET!". Ik haal zijn haar weer weg en hij begint me toch te schreeuwen! "AAARGHH!! TIEIEIET!!!"
hahahahahaha, grappig maar best genant

haha, mijn verloskundige zei dat zij haar kind ook tot heel lang bv had gegeven. Toen liep ze in een dure zaak en begon haar kind te schreeuwen: "MAMMAAAA BOOOORST!!"

Dat was voor hij het punt om heel gauw af te gaan bouwen, haha

Liefs Nelleke

Mijn moeder was met Yoëll in de appie en pakte uit het schap een pak en zei tegen Yoëll; oma moet even kijken wat erop staat.
Mijn moeder is niet zo scherp meer van lezen (haha) dus houdt het pak op een afstandje... Yoëll zit haar aan te kijken en zegt; oma blil(oma bril)
Hahaha ze heeft namelijk altijd een leesbrilletje, om bv de datum enzo ergens op te lezen.

Meid,ik wou dat ik er over mee kon praten!
Op een paar woordjes na,zegt meneer niks,nakkes,nada!
Maar wel leuk om jullie genante momentjes te lezen,haha.
Groetjes Tanja.

hihi wat leuk hoe hij het je duidelijk maakt!

We zijn een paar weken terug naar de voorstelling geweest over kleine muis zoekt een huis. Dat is over een kleine muis die een groter huis zoek omdat de door hem gevonden appel niet in zijn eigen huis past, dus klopt hij bij andere dieren aan om te vragen of hij daar mag wonen.

Nou sinds die voorstelling hoeven we maar in de buurt van het kulturhuis te komen hier of de kleine meid draait helemaal door. HUIS MUIS APPEL BEER!! ( dat is zo'n beetje de beknopte versie van het verhaal haha)
Toen ze het boek kreeg begon ze meteen met lezen hardop...muis appel huis nee, mol huis appel neee, nijne huis appel neee, beer neeeeee...heel grappig

Mijn dochter heeft een hele tijd 'tieieieiet' gezegd als ze iets heel moois of iets heel lekkers zag of kreeg. Dus als iemand haar een koekje gaf, was ze zo verrukt dat ze 'tieieieiet' zei. Of als ze ergens anders een mooi stuk speelgoed zag ofzo. dan dacht ik met schaamte, wat zouden andere mensen wel niet denken, hoe komt ze aan het woord? Maar ze bedoelde gewoon 'Die is mooi!'of 'Dat is lekker!' En dan voegde ze die en dat in 1 woord en dan krijg je diet, maar dan de d als t uitspreken!!!
Gr. Marianne

Terug
Bovenaan