Kinderrestaurant N-Br.

Hoihoi,

Ik ben eigenlijk eens benieuwd of jullie een kindvriendelijk restaurant weten in omgeving Bergen op Zoom (Nrd. Brab.) dus een restaurant waar kinderen niet verplicht zijn om aan tafel te blijven zitten.

Gr. Mirelle

Hoi,

Wij wonen in Heijningen en dat is niet zo ver van Bergen op Zoom, wij zijn al een paar keer naar Pannekoeckenhuyys restaurant De Hannebroeck in Oosterhout geweest. Ze hebben zelf een web-site dus daar kun je alles zien.
Maar het is een leuk restaurant met een mooie speeltuin en een stuk bos is speciaal voor de kindjes schoongemaakt. Zeker met mooi weer een aanrader! Naar mijn idee echt een super vriendelijk kinderrestaurant.

Je kunt ook net Brabant uitrijden, richting Zeeland, en dan naar Restaurant Grevelingemeer gaan, die hebben a la carte en buffet. Het Buffet gedeelte is ook perfect, het grote voordeel is dat je salade gelijk zelf kunt pakken en het hoofdgerecht bestel je aan de "bar", komt uit de zelfde keuken als het a la carte gedeelte maar je hebt veel sneller je eten. Ook erg handig met kinderen... En je kunt binnen of buiten zitten en het zit aan het strand! Ook erg leuk, daar zijn we zelfs al vaker geweest. Dit is vanaf ons een 30 minuten rijden.

Doeg Toos

Ha Mirelle,

wij komen uit een hele andere buurt, dus ik heb geen tips voor je in Brabant. Wel weet ik dat een snackbar bij ond het meest "uit eten" is wat werkt. En inderdaad hebben we hier ook een pannenkoekenrestaurant gericht op kinderen met een speelhoek en een tv hoekje.
Wij gaan niet zo veel uit eten ( lees bijna nooit!) met een peuter en baby.

Misschien een andere tip:

Breng de kinderen vroeg naar bed. Zet kaarsjes door je huis, een gourmetstel op tafel, stokbrood uit de oven en allemaal lekkere hapjes. Een romantsich muziekje op de achtergrond!!

Bij ons kunnen ze om 19u/19.30u stil zijn en maken we ons "eigen  restaurant". Groot succes! Eindelijk weer eens een goed gesprek en de hele  avond een verliefde blik in je ogen!
Wel jammer van de afwas de  volgende dag....  
Veel succes ermee!!
Gr antoi

Terug
Bovenaan