Kindershampoo

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en ben dol op kids!

Ik verzorg aantal kinderen en het is altijd gillen met haren wassen... Ik gebruik gewone shampoo..

Welk merk shampoo gebruikt uw kind.. bepaalt u of uw kind..

Graag reactie!

 
onze dochter heeft haren wassen altijd als een ramp ervaren (welk kind niet) nu weet ze inmiddels dat het nou eenmaal moet en luisterd ook een stuk beter hoofdje achterover bij uitspoelen en washand voor de ogen het is natuurlijk geen hobby en er wordt dan ook wel even geprotesteerd als er weer gewassen moet worden maar ik gebruik zwitsal shampoo volgens mij prikken alle shampoos bij het in de ogen krijgen want ze giert t uit als er een drupje toch langs de washand komt en het oogje is ook rood maar als er toevallig een andere shampoo in de aanbieding is laat ik haar ook wel eens kiezen of bijv de nijntjes shampoo dan stopt ze dat(met toestemming van mij uiteraard)in de kar dus hier wordt regelmatig gewisseld
 
Mijn kind is echt heel makkelijk met haren wassen.. Afentoe wil ze zelf helpen..
Ik denk dat als je je kind een shampoo laat uitkiezen (beste een kindershampoo die nie prikt) en laat helpen met insoppen en uitspoelen dat het misschien leuker word!!
 
Hoi,

Sorry hoor, maar ik vind het berichtje een beetje vreemd overkomen: van ik verzorg een aantal kinderen en het is altijd gillen met haren wassen. Ik gebruik gewone shampoo.....
Heb je dan zo weinig ervaring met kinderen dat je niet weet dat er ook kindershampoo is? En hoezo: kiest u of uw kind? Kun je daar zelf niet iets bij bedenken?
Ik vind het berichtje echt een beetje raar overkomen. Krijg er een gek gevoel bij....maar misschien bedoel je het goed, dus bij deze:

Koop een shampoo waarop staat dat het niet prikt in de oogjes en als je kind het leuk vindt laat je je kind een KINDvriendelijke shampoo uitzoeken.
Elk kind is anders, de 1 vind het niet erg om zijn haren te wassen, de ander wel.

Groetjes van Renata. (die echt niet zo onaardig is als ze nu lijkt, maar ik krijg gewoon een vreemd gevoel bij dit bericht)
 
Hoi,

Wat wij gedaan hebben is het kind zelf een keus laten maken welke shampoo die wil, MITS er dan geen geschreeuw meer bij is.
Had de keus uit Dora shampoo of Cars shampoo.
Heeft gekozen voor Dora shampoo. Kan gewoon bij een euroland of zeeman., geen dure drogist nodig.
Kind zelf de haren nat laten maken door het hoofd naar achter te houden. Van het hele douchen een spelletje maken: mond spoelen, oksels spoelen, oren uitspoelen, alles leuk!
Vervolgens shampoo zelf al op je handen doen en uitsmeren. Ik zeg altijd: Kijk, bijna niet te zien!
Vervolgens smeer ik de haren in en spoel ik t direct uit, zonder problemen!

Nadat de shampoo op was, bijgevuld met andere kindershampoo! Het gaat nog steeds goed, het is genoeg dat het uit de Dora fles komt!
 
Terug
Bovenaan