Kinderstoel..... HELP!!

A

Anoniem

Guest
Hallo collega-moeders!

Jeetje... mijn zoontje is nu een half jaar en toe aan een kinderstoel, maar ik heb geen idee!!! Wat is nou handig?? Een kinderstoel met een blad ervoor of niet? TripTrap of niet? Inklapbaar of niet? Groot of Klein?

Nou ja, geen idee dus!!!!

Hebben jullie tips????

Ik hoor heel graag van jullie!!!

Nu ik zo aan het typen ben zit ik me ook te bedenken dat we nog een buggy moeten en daar heb ik ook geen idee van.... We hebben een wandelwagen, maar willen een buggy erbij voor als we op vakantie gaan of met de auto weggaan of met de fiets etc. Je hebt hele goedkope (van 30 euro) maar je hebt ze ook van bijna 200 euro! Dus als jullie hier nog tips over hebben dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Simone

Deze! Deze is van Tiamo (oa te koop bij Prénatal), een stuk voordeliger en veel mooier dan de TripTrapstoel. Deze kost rond de zeventig euro en is geschikt van nul tot tachtig jaar. Blad kan eraf. tuigje zit erbij en hij kan meegroeien met je kind.

groetjes van Marloes

Hoi

Ik ben helemaal weg van de triptrap stoel.
Vooral met de verkleiner erin is hij ideaal.
Met een blad erop vind ik helemaal niet handig.
Je kindje zit dan altijd zover van de tafel af.
Mijn ervaring zegt alleen dat zo'n kinderstoel met stoeltje en tafeltje niet gebruikt wordt waar hij voor is.Want van elkaar af gebruik je hem nooit.

Aan advies over buggy's kan ik je niet helpen.
Ik heb namelijk een ontzettende hekel aan deze dingen.
Ze sturen altijd een andere kant op dan ik wil.
Zelf heb ik er 1 gehad van x-adventure,maar we hebben hem alleen tijdens een vakantie gebruikt.Het was zelfs zo erg dat we met de volgende vliegvakantie gewoon de kinderwagen hebben meegenomen.

Groetjes Jessica

Ha ha wat een verschil Jessica. ik vind het blad juist wel handig omdat Stijn dan niet overal bij kan op tafel en zo kan ik hem ook even naast me zetten in bijv. de keuken met wat te spelen.

Qua buggy kan ik je de chiccobuggy adviseren. Daar heb ik twee kinderen van gedaan en ga nu ook weer op zoek naar een chiccobuggy. Deze kan ook makkelijk mee op de buggydrager van de fiets. Hij was bij ons na twee kinderen echt versleten omdat we hem heel vaak hebben gebruikt. Deze buggy kan ook bijna helemaal plat en er zit al een kap op, handig icm de regenhoes.

groetjes van Marloes

Ook ik ben van de tiamo stoel, wij hebben hem ook!

Buggy heb ik trouwens van Topmark, lekker licht en goed hanteerbaar!

Groetjes Martine

hoi hoi

wil ff melden dat die van de foto vaak van het eigenmerk van kruidvat
(ziet er precies hetzelfde uit)in de aanbieding is voor 40 euro

scheelt een hoop met de orginele

groetjes moekje

Hoi,

Heb zelf de trip trap van Stokke en vind hem ideaal, zit geen blad aan dus kun je zo bij aan de tafel schuiven net zoals de rest van de eetkamerstoelen, is dus geen "sta in de weg" omdat je hem steeds van tafel af moet zetten en ergens in een hoekje moet tillen of zo. Mooie placemat van Nijntje op tafel en klaar..... Tip heb deze trouwens via internet besteld bij www.skandic.de scheelt behoorlijk veel met hier in nederland! Buggy hebben we van Koelstra (zo'n knal zuurstok roze, ha ha) ook enorm makkelijk ding, handig uit te klappen en weer in te klappen, met draaghandvat en kindje kan helemaal plat in de ligstand (ook makkelijk in te stellen en niet met touwtjes maar met hard plastic verstelpunten, dus lekker stevig)

groetjes,
xx Roos xx

Oh ja, stokke stoeltje was compleet met kussentje + verkleiner ± €  170 en de Koelstra was € 89,95

Terug
Bovenaan