Kinderstoel Tripp Trapp

Hoi moeders,

Aangezien onze zoon bijna 6 maanden jong is zijn we bezig een kinderstoel uit te zoeken. Wie heeft er ervaringen met een Tripp Trapp van Stokke. Ik zou graag een aantal ervaringen willen horen i.v.m. de keuze die we maken.

Groet,

Hoi,
Wij hebben de tripp trapp voor onze dochter ook en hij is IDEAAL.
Vanaf het moment dat ze kon zitten hebben wij haar daar in gezet en ze kan er absoluut niet uitvallen, de plankjes zijn elke keer te verstellen en omdat er niet zo'n blad aan zit ( dat de kindjes dan zelf kunnen eten ) schuif je ze heel makkelijk met die stoel naar je toe en kun je het kind heel fijn eten geven, ze kunnen echt levenslang mee omdat je het plankje waar ze op zitten steeds verder naar beneden kunt schuiven en op een gegeven moment haal je die beugel eruit en dan is het een gewone stoel. Op creches hebben ze ze ook ,dus dat wil wat zeggen.
Het is wel een dure investering maar dan heb je ook wat. We hebben ook lang getwijfeld omdat er zoveel kinderstoelen te koop zijn en op elkaar lijken maar ze zijn het meer dan waard, het kussentje erin (vele keuzes in kleuren) kun je er makkelijk uithalen om te wassen.
Je zal er geen spijt van krijgen als je er een zou aanschaffen
groetjes Anita

Hoi! Mijn dochtertje is wel uit de tripp trapp gevallen.Ze is wel behoorlijk beweeglijk, maar ze klom er in no time uit. Als je het op safe wil spelen, koop dan een tuigje erbij. De universele tuigjes van Prenatal passen er prima op.Verder is hij wel ideaal, en sluit ik me helemaal aan bij bovenstaande.

Helemaal mee eens! Ideale stoel. Wij hebben er inmiddels twee. Dit omdat het ook leuk is om ze later mee te geven. Ik weet ook zeker als je zo'n stoel aanschaft dat er geen spijt van krijgt.
Veel Succes.

Hallo,
ik vind het een hele erg mooie stoel en relatief niet te duur, omdat je als volwassene er ook in kunt zitten. Wat ik wel irritant vindt is dat er geen voorblad aanzit. Wij hebben een kersenhouten eettafel en die is erg gevoelig voor baby's die de werled verkennen. Ook vind ik dat er weinig keuze is voor stoelverkleiners. Qua vormgeving vind ik ze zeker een prijs waard.

Veel plezier verder met de aankoop.

Terug
Bovenaan