kinderstoel

Hoi,

Even advies:
Ik wil graag een kinderstoel kopen en ik denk een kinderstoel die ik kan inklappen. Maar weet nog niet welke?? Hebben jullie al kinderstoelen gekocht en hebben jullie tips voor mij.

Groetjes Bizu

Hoi Bizu

Wij hebben een Tripp Trapp en voor ons dochter hebben we er ook weer een gekocht, deze kinderstoel kun je namelijk helemaal tegen de tafel aanschuiven en dat vinden wij met helpen eten wel erg makelijk. Succes met je keuze.

Gr Tineke

Wij hadden al een kinderstoel kort na de geboorte van onze dochter. Mooi optijd he, haha, maar was een kraamkado.

Wij hebben geen inklapbare maar hebben deze gekozen omdat hij erg stevig is en lang meekan, het is nml net als de triptrap een verstelbare, een meegroeistoel dus. Zitting én voetenplank zijn hoger/lager te plaatsen.

Hier een foto, alleen hebben wij daarvan de witte versie (vonden we mooier). Hij is van het merk Geuther.

Uit praktische overwegingen hebben wij voor de Ikea kinderstoel gekozen. Als gastouder heb ik er namelijk meer nodig en deze kon je stapelen, vandaar. Maar hij bevalt erg goed. Is makkelijk mee te nemen, omdat je de poten ervanaf kan halen. Hij kost 12 euro zonder blad. Het blad kost 3 euro en de verkleiner ook 3 euro. De verkleiner is handig omdat je deze naar wens kan opblazen, maar ik vind het wat moeilijker schoon maken. Ik heb ze in het wit, maar ze zijn nu ook in kleur.

Ik heb er zelfs kinderen van 3 jaar inzitten, zodat ze makkelijk bij de tafel kunnen (en niet steeds van tafel weglopen :) )

Succes met het maken van een keuze.

Groetjes, Yvette

Terug
Bovenaan