kinderstoel

Wanneer ongeveer kan een kind in een kinderstoel.
Mijn dochtertje is nu 15 weken. Ik heb nog geen kinderstoel. Ik zag al levertijden van 6 weken staan bij die kinderstoel die we leuk vinden. Zal ik maar alvast actie ondernemen of kan het nog wachten?

Gr. Denise
 
Woeiiiiiiiii, 6 weken is lang zeg.
Als je m kwijt kan thuis en je hebt het geld op het moment, waarom zou je m dan niet alvast kopen. Ik heb al gemerkt bij Eva, vanaf deze leeftijd gaat het allemaal ineens super hard, Tuurlijk kzal het nog wel even duren voordat onze kinder behoorlijk kunnen zitten, maar het wel leuk om alvast in huis te hebben toch ;-)
 
Hallo,
Wij kregen een kinderstoel van mijn ouders voor de geboorte van onze zoon. Zijn naar de Prenatal geweest en daar konden we 'm gelijk meenemen. We hadden wel een stoel wat net in de aanbieding was, de maxi-diner (er lagen er nog 3). Misschien heb ik wel geluk gehad, maar toen mijn moeder er een voor d'r zelf ging halen kreeg ze 'm ook gelijk mee (was een andere) dit was bij de Gardo.
Groetjes
 
Nova eet soms 's avonds in haar eigen stoel. Tien minuutjes, langer niet. Ze moet nog vijf maanden worden maar zit al heel stevig zelf. Dat is essentieel. Ik kleed haar vaak zelfs zittend aan...
Ik heb ook gewoon een stoel bij Prenatal gekocht. Toevallig ook een aanbieding!

Een tip: koop niet zo'n dure trip-trap (of hoe die dingen ook heten). Ze zijn loeiduur en niet handig. Daarbij koop je al snel twee verkleiners (a 35 euro per stuk) en deze zijn in de was haast niet meer schoon te krijgen. Ik heb zelf geen ervaring met dat geval maar mijn vriendin wel en zij raadt het iedereen af. Ze heeft die van haar na twee maanden weggedaan. Gek werd ze ervan.

Maar ik zou dus de aanbiedingen ook even in de gaten houden. Die van ons was van 90 naar 50 euro afgeprijst. Dat is toch alweer snel weer 4 pakken luiers...
 
Hoi

Onze zoon kris is 5 maanden vandaag precies en hij zit met zijn fruithapje en groente hapje in de kinderstoel maar wij hebben een prima pappa deze kun je in verschillende hoogtes stellen maar ook ook iets meer liggend zetten. dus hij zit niet recht maar schuin.
Het is een hele fijne kinderstoel maar dat is ieder voorzich.
Groetjes Jenny
 
hallo,
je kindje mag vanaf dat hij/zij goed kan zitten (zelfstandig)in een kinderstoel en fietsstoel.
maar wij hebben onze dochtertje er al wel wat eerder ingezet,om te laten wennen en inderdaad ook met bv fruithap of gewoon even gezellig aan tafel zitten.
wij hebben een trip trap stoel,en ik vindt het een aanrader.
groeten en succes
 
Hallo,
Wij hebben ook een trip trap en ik ben het met de vorige spreekster eens.Als ik alles geweten had had ik niet zo'n dure stoel gekocht. We hebben hem nu ongeveer 3jaar in gebruik en af en toe laat de lak los dus hoezo levenslang.Ook de stoelverkleiners liggen bijna ongebruikt in de kaST.
 
Terug
Bovenaan