Kinderstoel

Ik ben op zoek naar de kinderstoel van maxi-cosi, maar kan hem in de winkel nergens vinden. Weet iemand bij welke winkel deze te koop zijn en wat ze kosten? Het lijkt mij een leuke stoel, heeft iemand ook ervaring met deze stoel?
 
Hallo,
Jááá, wij hebben 'm. Bij de Prenatal vandaan. Als ze de stoel niet meer hebben kan je misschien vragen of hij nog te bestellen is?
Toen ik hem voor het eerst zag was ik gelijk verliefd. Een erg leuke stoel vind ik het. Ik heb 'm van mijn ouders gekregen voor de geboorte van mijn zoon. Ik was mee.... De stoel was toen in de aanbieding voor €69,= normaal was hij geloof ik 129,= of 139,= euro. Wel een behoorlijke prijs vind ik als je de volle mep moet betalen. Het is er wel een die je later niet kan opdelen in 2-en zodat je een leuke kinderset van heb (tafeltje en stoel). Wij hebben daar ook niet echt de uimte voor dus vond dat geen bezwaar. Zo een heel verhaal. Ben er gewoon erg enthosiast over. Succes met zoeken en hopelijk vind je hem.
Groetjes
 
Hallo,
Whoeps.... uh.... foutje?
Sorry ik bedoelde nl anders om (nu ik mijn bericht terug lees, Sorry). We hebben hem bij de gardo gehaald en de andere bij de prenatal.
SORRY!!!! Het was trouwens bij de Gardo in Amersfoort.
Groetjes
 
Ik heb Gardo gebeld, maar de maxicosi diner gaat eruit bij maxicosi. Gardo heeft de laatste partij opgekocht en als actie verkocht. Ze hebben er nog wel een paar, maar allemaal zonder blad en het blad is ook niet meer te bestellen. En ik wil juist heel graag een kinderstoel met blad, dus helaas het gaat niet door. Verder zoeken dan maar naar een andere leuke kinderstoel
 
Hallo,
Ik zag bij Babyplanet (had zitten kijken of ze de maxi-diner daar hadden, helaas niet), maar daar hebben ze wel een soort koningsstoel (met een kroontje als rug leuning). Deze zag er ook wel heel leuk uit. Deze was wel héél duur zie ik net ( €189,=), teminste vind ik. Veel succes met zoeken, hopelijk vindt je gauw een leuke.
Groetjes
 
Terug
Bovenaan