kinderstoel

hoi dames vanaf wanneer mag een kindje in de kinderstoel vanaf wanneerkun je daar mee beginnen, tygo is nu 5 maand en kan met een beetje steun heel stevig zitten!
weet kan mij helpen.
 
Hallo,

Ik zou tygo er niet eerder in zetten dan dat hij goed kan zitten. Mijn dochtertje van 7 maanden kan ook met wat hulp zitten, maar ik wacht er nog wel mee tot ze goed kan zitten uit zich zelf....Het ruggetje moet nog wel langer mee dan vandaag.

Groetjes
 
Ja het is echt beter om even te wachten tot hij zelf zonder hulp of steun kan blijven zitten. Als hij eenmaal zover is kan hij ook nog niet zolang in een kinderstoel blijven zitten hoor. Eerst een paar minuten en dan zul je zien dat hij al snel naar de zijkant zakt omdat het nog heel vermoeiend is voor hem. Ik weet dat het verleidelijk is om hem al in de kinderstoel te zetten want het is niet alleen leuk om te zien maar ook veel praktischer voor jou. Maar ik zou toch nog heel even wachten als ik jou was.
 
Hoi

Ik heb een dochter van 9 maanden. Zij zat al met 6 maanden in een kinderstoel. Wel hele kleine poosjes. We hebben het steeds op gebouwt. Volgens mij hangt het echt van het kind af. Het ene kind kan met 7 maanden nog niet in de kinderstoel en het andere kind wel. Anne had al heel snel een stevig nekje en rechtop zitten kon ze ook al best. Tuurlijk geen hele maaltijd enzo, maar langzaam opgebouwd gaat dat nu heel goed.

Groetjes Ria
 
Terug
Bovenaan