Kinderstoel??

Mijn dochtertje is nu 5 maanden en ik wil binnenkort op een kinderstoel uit.   Ik heb veel ervaring met de trip trap stoel (ik werk op een kinderdagverblijf) maar weet niet of ik die wel zo handig vind voor thuis.   Hebben jullie tips voor mij?
 
Hoi,

Ik heb 3 kinderen en heb bij alledrie zo'n goedkope gehad, tafel en stoeltje ineen, die zijn harstikke fijn goed schoon te houden en als ze wat groter zijn vond ik het ideaal dat je de stoel er zo afpakt en hem aan de salontafel of het bijhorende tafeltje kan zetten, ook ideaal als je bezoek hebt en ze er bij willen zitten!
Kosten geloof ik rond de 40euro bij babydump, ik heb er ook 1 gekocht voor bij mijn ouders, als je daar regelmatigmatig bent is dat toch wel heel fijn, nu heb ik de derde dus ook die stoel is zijn geld waard geweest!

Gr, MJ
 
Het heeft ook niks met de trik trak stoel te maken maar wij hebben ook twee kinderstoelen gekocht.
een goede die we thuis gebruiken en een bij de IKEA zo een goedkope witte.
Kun je de poten makkelijk onderuitklikken en zo meenemen als je ergens op visite gaat.
Ik neem hem altijd mee als ze naar haar vaste oppas gaat.
Ding was volgens mij 12 euro.
Nou die is die me al dubbel en dwars waard geweest.
 
Mijn zoontje zit vanaf 7 maand in de kinderstoel. We hebben een Mutsy easygrow gekocht. Ten eerste omdat ik allergisch werd van de Trip Trap hype. Ten tweede omdat ik de Trip Trap belachelijk duur vind als je hem compleet met baby inzet en bekleding  wil aanschaffen!
Wat ik ook mistte was een eigen tafelblad en dat heeft de Mutsy stoel wel... daarnaast was deze vele malen goedkoper Eur 149.- + 23 euri voor de verkleiner)  en zit hij met een verkleiner superstevig! Ook steviger als ik het vergelijk met de stoel met tafeltje (zgn kubusmodel) van de gastouder met verkleiner en tuigje   eerlijk gezegd...
Kan hem echt aanraden!

Succes met je keuze!

Groeten Sas
 
Wij hebben nóóit een babyset gebruikt voor de triptrap stoel. We hebben ons dochtertje met ruim 6 maanden gewoon in de stoel gezet (met beugel uiteraard) toen nog met een handdoek er achter. Werkt ook. Met 7 maanden kon ze zelfstandig zitten, maar wiebelde ze nog wel wat in de stoel, maar heeft dus op die manier heel snel stevig leren zitten!
 
Terug
Bovenaan