Kinderstoel

Hoi

Mijn meisje is bijna 4 maanden en wil alles  goed kunnen bekijken. Ze wil niet meer liggen, maar zit het liefst rechtop. De wipper staat zo laag, dat ze nog niets ziet, dus dat is ook niks.
Ik vroeg me dus af vanaf wanneer ze in een kinderstoel kan. En welke ik het beste kan nemen.

Groetjes Marije
mv Sofie 17-05-08
 
hoihoi, kindjes mogen in de kinderstoel wanneer ze zelfstandig kunnen zitten, heeft te maken met de belasting van de rug. kunnen ze nog niet zelfstandig zitten is het niet raadzaam om ze wel in de kinderstoel te zettten.

Welke kinderstoel je neemt is heel persoonlijk, zou bij een babyzaak langsgaan en daar op je gemak kijken wat je het beste bevalt. er is zo ontzettend veel keus.


succes, linda

 
Hoi,

Ik had de wipstoel regelmatig op tafel staan, dan kunnen ze mooi alles overzien.
Je moet er dan natuurlijk wel bij blijven.
Toen mijn dochter 6,5 maanden oud was had ik haar in de tafelstoel, ze kon toen redelijk zitten. Ik liet haar er niet lang in zitten hoor.
IK heb de Stokke stoel en die bevalt me prima.

Groetjes van Gea
 
Hoi,

Ik heb voor onze zoon de Geuther stoel die achterover kan. Hier mogen ze ook vanaf 4 maanden al in. Hij is wel best prijzig maar wordt ook veel op marktplaats te koop aangeboden.

Groetjes
 
hai mijn zoontje was ook zo er nieuwschierig aagj (wel leuk)
en van het wippertje eten geven kreeg ik pijn in me rug...
mijn zoontje zat ook al vrijvroeg in de weet stoel...
en had er 1tje die 3 standen had en gewoon letterlijk in kon liggen...ook beter voor zijn rugje e die van mij hahah...
maar niet te lang na het eten haalde ik hem er wel uit...

groetjes monique mama van rafael (9-12-2006)
 
Terug
Bovenaan