Kinderstoel?

Hallo!

Onze dochter Sara is nu 6,5 maand oud. Ze zit nog in de wipstoel, maar ze richt zich al wel een tijdje op. Ook kan ze al een tijdje rechtop zitten. Weet iemand wanneer ze ongeveer in de kinderstoel mag, om even uit te proberen? We hebben een tripp trapp met een kinderstoelverkleiner (van die kussentjes). Ik wil het niet te vroeg doen, maar volgens mij is ze er wel klaar voor om eventjes in de kinderstoel te zitten.

groetjes!!

Hoi Nette,

officieel mogen ze pas in de kinderstoel als ze goed kunnen zitten, net zoals op de fiets. Wij hebben een kinderstoel van Chicco, daarvan kun je de rugleuning verstellen, zodat het een wippertje lijkt. Twan is nu 6 maand en hij zit er al in. Als hij eet, dan rechtop, zodra het op is, laat ik de leuning iets zakken. Hij is zich ook erg aan het oprichten en ik vond het wel leuk om hem bij ons aan tafel te laten zitten, dus hebben we het geprobeerd. Het ging op zich vrij goed. Als ik maar wel na de maaltijd gewoon de rugleuning laat zakken, want te lang zitten is niet heel goed voor zijn ontwikkeling. (ze leren alles liggend)
Succes en houdt je fototoestel bij de hand, erg leuk nl!
Groetjes Maaike mv Twan

Nou, stef is nu 6,5 maand, en die zit er al een tijdje in hoor!
We zitten nooit veel langer dan 15 minuten aan tafel, en zolang
zit hij gezellig bij ons. Met een lange vinger en iets te drinken
meestal. Erg gezellig en hij zit goed, dus ik geloof niet dat het
kwaad kan....

Veel plezier! Annet

Mirne zit ook al sinds 6 maanden in de kinderstoel. In het begin maar een paar minuten, maar ze vindt het machtig mooi. Dus ze blijft steeds langer zitten. Ze krijgt nu al haar eten in de stoel en soms zet ik haar ook voor het raam zodat ze naar buiten kan kijken. Dan zit ze d'r wel een half uur in.

Barbara
Mirne is nu 8 maanden.

Hoi

Onze zoon Sem is nu 8 mnd.Hij zit vanaf 6 mnd elke dag even in de tripp trapp.
Zowieso om s'ochtends zijn pap erin te eten en s'avonds zijn warm eten en toetje.
maar hij zit er nooit langer als 20 min in.

Hij vindt het geweldig, vooral als wij ook aan tafel zitten, dan is het grote lol!

Liefs Marjan

Marit voor de eerste keer in de tripptrapp!

Dat was 3 weken geleden, nu zit ze al veel beter zelf rechtop, is een kwestie van wennen, ik gaf haar ook steeds eten in de wippertje, maar dit gaat veel beter!

groetjes monique

Ik denk dat ik dit weekend ook maar eens de kinderstoel van zolder haal. Lang zitten gaat nog niet maar eventjes aan tafel met zijn vieren lijkt me wel heel gezellig.

Gr sandra

Terug
Bovenaan