kinderstoel

A

Anoniem

Guest
hallo
ik wil alvast een kinderstoel/tafelstoel gaan kopen,nu zag ik er 1 staan waar je later een tafel met stoeltje van kunt maken.wie weet wat een goeie stoel is?en vanaf wanneer hebben jullie je kindjes erin?
gr petra

Hoi Petra,

Wij hebben voor onze dochter een TripTrap stoel gekregen van mijn ouders. Ik vind het een ideale stoel! Volgens mij heeft hij meerdere voordelen:
- hij is niet zo groot, dus je schuift hem makkelijk aan tafel (die grote stoelen nemen altijd zoveel ruimte in in huis)
- het is een echte mee-groei stoel, want mijn dochter zit er nu nog op (zelf mijn neefje van 10 zit nog altijd op de stoel)
- hij is makkelijk schoon te houden.
De stoel heeft één groot nadeel. Ik vind hem duur!
Mijn dochter zat er voor het eerst in toen ze zes maanden was.

Groetjes,
Karin, mama van Eva en Bas

Hoi,

onze vorige kinderstoel was er ook een waar je een tafel en stoeltje van kan maken, maar dat hebben we eigenlijk nooit gebruikt. We vonden het niet practisch om steeds maar weer dat blad eraf te halen. Deze kinderstoel was bij ons echter na twee kinderen helemaal kaalgekauwd en ziet er niet meer uit. Daarom hebben we een kinderstoel van Tiamo gekocht. Deze kunnen we later zonder blad aan de tafel zetten als kleuterstoel. De voetenplank en de zitting zijn in hoogte verstelbaar en deze is veel goedkoper dan de triptrapstoel van Stokke.

O ja, ze mogen pas in de kinderstoel als ze goed rechtop kunnen zitten en in het begin nog niet te lang i.v.m. de rug!!!

hoi hoi

wij hebben ook die van tiamo....lianne is nu 5,5 maand en ze heeft er dus nog niet ingezeten,maar het lijkt me een ideaal ding! en niet duur!

groetjes marjolein

Hallo

Ook wij hebben de kinderstoel van Tiamo. Een ideale stoel en inderdaad het zelfde als een trip trap stoel van Stokke maar dan lang niet zo duur. Wij hebben hem toen de tijd bij Prenatal gekocht daar is hij af en toe wel eens in de reclame, scheelt nog meer.
Wat later ook handig is dat je er ook zelf op kunt gaan zitten. Wij schuiven de stoel er wel eens bij als er veel bezoek is en hij zit lekker. Maar goed over een aantal maandjes moet de tweede erin dus dan moet het blad er weer op.

Groetjes Bg

hoi
ikheb de kinderstoel van tiamo gekocht,tis inderdaad een mooie handige kinderstoel.tis inderdaad handiger dan zo,n stoel waar je later een tafel en stoel van kunt maken,gebruik je misschien nooit meer en deze kan heel lang mee.
bedankt voor de tips
grpetra

hoi!
ik heb ook de trip trap. en ben er super blij mee. hij kan jaren mee, oke hij is duurder. maar in de winkel waar ik hem kocht werd hij zelfs gebruikt in de koffie hoek. dus volwassenen kunnen er na aanpassing ook op zitten. hij is van hout met weinig onderdelen. wij hebben hem nieuw gekocht. maar ik zou zeker marktplaats ff checken, daar staan er een hoop op....ook imitaties

wij hebben de kinderstoel van chicco. Kun je in hoogte verstellen en de rugleuning kan in 3 standen naar achteren (ligstand), dus ze kunnen er al heel vroeg in.
En er zitten wieltjes onder ook erg handig.
Succes!!!

Terug
Bovenaan