Kinderstoel????

A

Anoniem

Guest
Hallo dames

Heeft een van jullie ervaring met de kinderstoel Bloom Fresco. Dit is een echte design stoel ..cool!!! Wel een beetje duur nl 330,- Maar mijn vent en ik waren er eigelijk allebei wel verliefd op.... hihi..   Maar omdat de stoel op een ronding staat vraag ik mij af of dit wel handig is. Voor de rest is ie super makkelijk!!!
Als je de stoel wilt zien ga naar : www.bloombaby.com   Staan echt mooie spullen tussen!!!!

Ohh en zitten jullie kinderen al in de kinderstoel. Heb die van de Ikea gekocht (voor onderweg etc voor d'rbij) en haar er vandaag voor het eerst in gezet.. ze vond het prachtig! Maar leunde nog er veel naar voren....

Alvast bedankt voor de reacties

Groetjes Ilone
(mama van Jennifer 7 mnd)

Hoi,

Een mooie stoel hoor om te zien, maar wat een bedrag ! Ik vond de triptrap al duur.
Het enige wat me opviel is dat het een stoel van formaat is. Ik weet niet of jullie alle ruimte hebben, maar anders lijkt het me een behoorlijke sta in de weg. Zou hij makkelijk aan de tafel te schuiven zijn?

Succes met kiezen,
Karin

PS: Bas zit nu ook nog in de Ikea stoel. Met zitverkleiner erin zitten ze er een stuk beter in. In het begin hing hij ook nogal naar voren, dan stopte ik een opgerolde handdoek tussen de stoel en zijn buik. Inmiddels zit hij zonder dat extra steuntje.

Jezus Chr. . .   € 330,= voor een kinderstoel? Ik vind dat wel heel veel geld hoor. Ik heb em net even bekijken, hij is wel grappig en zo te zien kun je er wel lang mee doen maar dan nog blijf ik het veel geld vinden! Ik kan natuurlijk niet in jullie portemonnaie kijken dus misschien vinden jullie het wel waard.
Wij hebben een houten kinderstoel, dan kun je de boven kant los maken en de onderkant omdraaien dan is het een stoel met een tafeltje.
Met de stoelverkleiner erin zit onze meid alweer 2 maanden in dit stoeltje, ze is nu 7 maanden en zit er nu echt goed in.
Succes met kiezen,

groetjes van Sonja

Hoi,

persoonlijk vind ik de stoel niet mooi. Ik hou niet van kunststof en rvs. Hij is ook erg groot en kolossaal!! En ik vind hem echt belachelijk duur. Wij hebben een stoel van nog geen zeventig euro en daar kan je van nul tot tachtig in. Stijn zit er al anderhalve maand in en hij zit keurig rechtop.

Maar als het jullie smaak is en je hebt het geld ervoor en ervoor over dan zou ik het doen en me niet laten leiden door wat anderen ervan vinden.

Groetjes van Marloes

Hoi,

Ken de stoel zelf niet uit ervaring, zag hem trouwens laatst wel in de folder van Duimeland staan (aanbieding??). Vind hem zelf niet zo mooi, staat ook niet bij de inrichting die we hebben (in vorige huis zou hij wel hebben gestaan), we hebben nu  meer een  koloniale inrichting in een boerderij-stijl gebouwd huis, dus staat niet bepaald. Maar als je hem mooi vindt en je hebt het geld er voor over, lekker doen zou ik zeggen, jij (en je man/vriend) bepalen wat er bij jullie in huis komt, toch? Misschien een mooie op Marktplaats of zijn ze daar te nieuw voor?

groetjes,
xx Roos xx

Hi Ilone,

Hij is toch helemaal geweldig?!
Wij vinden m i.i.g helemaal supper en hebben hem besteld hij is alleen nog niet binnen omdat wij hem zwart willen..met leer als zitting..
Als je de prijs niet erg vind zou ik het doen want hij is en mooi en ook heel praktisch

gr

Ja hij is wel duur... hihi..maar ja ik vind mijn woonkamer ook belangrijk hoe het er uit ziet. Ik weet niet of jullie dat hebben, maar zodra Jennifer in bed ligt is mijn woonkamer weer opgeruimd.. hihi Ja ik weet het ik moet hier vanaf, maar dat heeft dus nog ff zijn tijd nodig..
Dus vandaar dat ik het iets minder belangrijk vindt dat hij zo duur is. Als ik thuis kom of als ik op de bank zit ofzo dan denk ik goh wat woon ik toch leuk. Binnenkort gaan we weer  wat dingetjes veranderen in de woonkamer..We willen 1 kleine muur behangen met iets anders, streepje ofzo...Hoe precies weten we nog niet. Plankje erbij, nieuwe lamp.

Niet dat ik die houen kinderstoelen niet leuk vindt hoor want ik wilde ook eerst die ene waarvan je weer een tafel en stoel kan maken.. Maar ja dan zie je wat anders en dat ik ook weer een aanwinst voor de woonkamer!!!

Nou ja zo heeft iedereen wel wat.. hihi

Groetjes Ilone

Jaaaah, ik vind hem helemaal leuk!!! Had er nog nooit van gehoord, maar heb me er net even aan zitten verlekkeren.

Helaas hebben we hier al een tripp trapp, nog van de oudste, en gezien wat deze stoel kost, krijg ik hem ook nooit het huis ingepraat....

Terug
Bovenaan