kinderstoel

A

Anoniem

Guest
Wie kan mij vertellen hoe oud   ongeveer de kinderen zijn voor dat ze in een kinderstoel
kunnen zitten..
Mijn zoontje is 22 weken en zit tijdens het eten in een wipper maar wil graag bij ons aan tafel zitten, maar hij kan nog niet zelfstandig zitten dus nog niet in de kinderstoel.
Maar als we klaar zijn met eten mag hij even bij ons op schoot aan tafel en hij heeft dan de tijd van leven hahahaha

groetjes

kan je wipstoeltje op tafel staan? deden wij met ons kleine mannetje ook. hij kon met 6 maanden goed genoeg zitten om un de kinderstoel, met een dikke stoelverkleiner, te eten.
patricia

Anne is 4,5 maand en zit al een tijdje in de kinderstoel. Alleen wij hebben er 1 die je kunt verstellen. Er zijn 4 standen qua zitten/liggen. Bij ons staat deze dus op de verste ligstand. Dit gaat goed en ze zit er graag in. Het is ook ideaal met een fruithapje.
Als jij er één hebt waar de kids echt rechtop moeten zitten is het denk ik verstandig dat je kindje dit ook echt kan. Ik weet niet of daar verder oplossingen voor zijn.
Vertel even wat voor 1 je er hebt!

Groetjes,
Natasja

Volgens mij kunnen baby's vanaf een maand of 6 redelijk rechtop zitten en dus ook in een kinderstoel.

lonneke zit al een tijdje in haar kinderstoel.
Ze heeft zo'n kubus stoel, tafeltje en stoeltje, en daar zit zo'n stoelverkleiner in en dan aan elke kant een handdoekje opgerold.
Ze vind het schitterend. Ze wilt het liefst de hele tijd erin zitten.
Maar ze zit dan ook erg stevig.

Terug
Bovenaan