kinderstoel

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Gebruiken jullie de kinderstoel al voor jullie kleintjes? Nynke kan al redelijk zitten, ze valt alleen nog om als ze naar de zijkant toe buigt. Lijkt me wel handig als ze in de kinderstoel kan met al die hapjes die op een dag naar binnen moeten......

Groetjes van Sus

Hoi!
Ons zoontje is nu bijna 8 maanden en sinds een weekje zit hij in de kinderstoel met een verkleiner natuurlijk. Hij kan nog niet zelf gaan zitten of blijven zitten maar in de stoel gaat het voor eventjes prima! En super leuk tijdens het geven van zijn eten!
Hij voelt zich zo een hele vent!!
Groetjes van Bloem

Hoi,

B'Elanna zit al ruim 1 1/5 maand in de kinderstoel, maar kon dan ook al zelfstandig zitten.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Onze zoon (9 maanden) zit sinds hij 8 maanden was in de kinderstoel. Wel met een verkleiner. Als hij niet te moe is gaat het erg goed!

hoi mijn zoontje Timothy is van oktober 2006 hij kon al zelfstandig zitten met 6.5 maand.
Bij 7 maanden heb ik hem in de kinderstoel gezet,voor het eten.

Ik heb zo een chicco polly die kan in 3 standen(zit/half-zit/lig). Dus dat was erg handig omdat het niet goed schijnt te zijn als z ete lang rechtop zitten en zeker niet als ze nog omvallen.

Maar erg handig met hapjes geven

Simon zit al sinds begin juni (hij was toen 6,5 mnd) in de kinderstoel. Hij vind het prachtig. Hij zat in het begin de hele tijd met zijn handjes op het blad te slaan.
Met eten geven is het errug handig!!!

Liesje

Hier nog geen kinderstoel. Ze kan nog niet zitten dus wij gebruiken nog het wipstoeltje om eten te geven.
Ik heb wel al een paar leuke/handige stoeltjes gezien dus zodra ze kan zitten......op naar de winkel! Hahaha!

Isis zit, sinds een paar weken in een kinderstoel: de Chicco Polly, ideaal (las het ook al in een ander reactie) Isis is bijna 8 maanden en gaat sinds 2 weken zelf zitten. Maar die stoel heeft een rugleuning die je kunt verstellen, als je kindje nog niet zo goed kan zitten, geeft die stoel voldoende steun.
x Esther

Terug
Bovenaan