Kinderstoel

Gebruiken jullie de kinderstoel al? Wij hebben er zaterdag een gekocht en ze mag er af en toe even in. Bijvoorbeeld bij het avond eten. Ze zit al best aardig, met zo'n babyverkleiner gaat het best. Ziet er wijs uit en je voelt je echt zo'n gezinnetje...

aah wat schattig. leuk is dat he, die nieuwe ontwikkelingen. hoe oud is je dochter precies? en het je een tripp trapp? of iets anders? mijn zoontje is 19 weken en ik heb het nog niet geprobeerd.

Kinderstoel? Nee, daar ben ik nog lang niet mee bezig, ha ha! Maar ziet er wel wijs uit en het heeft idd wel wat, 'samen' aan tafel zitten.

Ik weet dat ik mijn oudste met 6 maanden erin heb gezet, voor fruithapje e.d. maar was toen eigenlijk ook nog te klein/jong.
Hoewel Eveline graag rechtop op schoot zit en zichzelf recht trekt, denk ik dat 'zelf' zitten (zelfs met verkleiner) een brug te ver is.

Maar van mij hoeft ze ook nog echt niet, het gaat allemaal al zo snel, ze mag nog best even mijn kleine baby'tje blijven ;-).

kinderstoel?
nee, die gaan we pas gebruiken als Thomas zijn ruggetje sterk genoeg is, dus als hij zelf al goed kan zitten.
Dat is meestal pas rond de 8 maanden!

Moet eerlijk zeggen dat ik een beetje schrok dat je je dochter al in zo'n stoel zet! Is nog helemaal niet goed voor haar ruggetje!
Snap best dat het gezellig is dat je haar aan tafel erbij hebt hoor, maar als ik jou was zou ik daar toch nog eventjes mee wachten.

Groetjes Elise.

kinderstoel?
nee, die gaan we pas gebruiken als Thomas zijn ruggetje sterk genoeg is, dus als hij zelf al goed kan zitten.
Dat is meestal pas rond de 8 maanden!

Moet eerlijk zeggen dat ik een beetje schrok dat je je dochter al in zo'n stoel zet! Is nog helemaal niet goed voor haar ruggetje!
Snap best dat het gezellig is dat je haar aan tafel erbij hebt hoor, maar als ik jou was zou ik daar toch nog eventjes mee wachten.

Groetjes Elise.

bij ons staat de wipstoel op tafel als we gaan eten. erg gezellig!

de kinderstoel hebben we al wel in de kamer staan, maar Swen kan er nog niet goed genoeg voor zitten...

Hai! Ze kan al bijna los zitten zelf, maar ik weet ook dat haar ruggetje nog niet sterk genoeg is. Daarom ligt ze bijvoorbeeld ook nog steeds in de kinderwagen bak. Maar ze ligt ook veel op haar buik waardoor ze een sterke rug krijgt.
Ze zit ook regelmatig in het wipstoeltje, maar dan trekt ze zichzelf (sterke buikspieren!) helemaal naar voren, dus dat lijkt mij ook niet echt comfortabel. We wisselen het allemaal een beetje af.

Oja, wat ik nog wilde toevoegen. Ik zal het maandag even op het CB navragen. Ik wil natuurlijk niet haar ruggetje beschadigen hierdoor! Als zij denken dat het kwaad kan, dan zetten we de stoel nog even weg. Hoe leuk ze het ook vind. Gezondheid gaat voor alles! Bedankt voor jullie waarschuwing in ieder geval!

Terug
Bovenaan