kinderstoel

Hoi meiden,

Wij zijn op zoek naar een kinderstoel.
Nu hebben wij voor 10 euro een tijdje een kinderstoeltje gehad die je zo aan de tafel kan hangen.
Een heel handig ding maar niet meer als ze handig worden en gaan staan in de stoel.
Nu hebben wij een oude kinderstoel van zolder van mn moeder gehaald, maar vinden het eigenlijk geen fijne kinderstoel.

Wat voor kinderstoel hebben jullie en wat zijn je ervaringen ermee?
En om brutaal te zijn; wat hebben jullie ervoor betaald?

Liefs Marina

Wij hebben een Tripp Trapp (Stokke), kostte indertijd E120 ofzo..... Bevalt heel goed, omdat het een meegroeistoel is. Maar er zijn meerdere meegroeistoelen, die wat gunstiger geprijsd zijn. Leah zit nu op de Tripp Trapp zónder beugel. Dus ze klimt zelf op en af de stoel.

nathalia zit in een kinderstoel die je daarna kan ombouwen tot tafeltje en stoeltje. gewoon van hout, heeft geloof ik geen merk.
via marktplaats gekocht toen voor een tientje.
hij is goed, hij is stevig en kan heel lang mee gaan.
moet je maar even op mn hyves kijken, daar staan geloof ik in t album 'kerst" wel foto's op van haar in der stoeltje.

liefs, do

Ik heb de stoel van Kruidvat, ze heeft er eerst een plankje voor gehad, maar die hebben we eraf gehaald zodat ze meer aan tafel zit. Is verstelbaar dus ze kan er voorlopig in blijven zitten. Waas geloof ik zo rond de 30 euro.

Wij hebben een kinderstoel van Tiamo, zo'n houten met poten die naar achter lopen (google afbeeldingen Tiamo kinderstoel). We hebben hem gekregen toen Emma geboren werd. Hij kostte toen geloof ik rond de 40 euro in de aanbieding.
Hij bevalt goed, hij is lekker stevig en de meiden zitten er goed in.
Wij hebben van Ikea ook zo'n kinderstoel Antilop, die je uit elkaar kan halen, voor de vakantie, en die bevalt ook prima, maar de poten komen ver er onder vandaan.
Ze hebben bij Ikea verschillende kinderstoelen voor niet te veel geld.
Ze staan ook op de site.
Bij mijn vader, die vaak oppast, staat een kubus kinderstoel van de prenatal. Zo'n stoel uit twee delen, een stoeltje en een tafeltje. Dat vind ik niet echt een fijne stoel. Hij is niet zo stabiel en stevig. Het tafeltje gebruiken we ook nooit los. Die zou ik zelf nooit kopen.

Wij hebben, net als Hannah, ook een Tripp Trapp. Hij bevalt heel goed. Hij was me aanbevolen door een moeder van drie kinderen. En ze worden ook heel veel gebruikt in de kinderopvang, begreep ik. Het is inderdaad een heel prijzige stoel. Maar wij vonden het het geld toch waard. En (dat is niet het belangrijkste, dat weet ik) wij vinden het de mooiste kinderstoel die wij gezien hebben. En hij moet toch een behoorlijke tijd in je huis staan....
Oja, vergeet ik bijna het belangrijkste: de veiligheid is groot. Dat was voor mij het allerbelangrijkste. Ze kunnen niet makkelijk heen en weer gaan wippen waardoor de kans op omvallen veel kleiner is.

Hoi,

Wij hebben ook een tripp trapp voor de middelste die zit daar nog steeds op en een kubus model waar reisa het over heeft, die hebben we wel bekleed met leer, ik vind ze allebei fijn, het tafeltje hebben we niet op de kubus zitten dus ook de jongste kan er zelf in en uit!

Gr MJ

Hallo,

wij hebben 2 Tiamo kinderstoelen, beide kinderen zitten er los in. Dit gaat heel goed, voorlopig blijven de kinderen hier nog wel in zitten.
Ik wil nog wel even terugkomen over het omkiepen van de tripp trapp stoelen....... Bij ons op werk zijn er al een aantal stoelen achterover gekiept, we hebben nu een soort verlenging achter aan de poten en haakjes voor aan de tafel (beide van Stokke)

Groetjes Danielle

Terug
Bovenaan