kinderstoel

Hoi meiden,

Pfff hier een zware nacht achter de rug, daniel heeft van 2 tot 5 liggen huilen en we weten niet waarom, eerst dachten we aan pijn, maar jah zodra meneertje uit zn bedje was moest hij lachen en begon hij spelletjes te doen, toen maar gegokt op aandacht maar daantje bleef maar brullen.... zucht... ging laat slapen omdat ik mn boekje uit wilde lezen, was geloof ik kwart voor 12, en 7 uur er weer uit... ik verlang nog super naar mn bedje.
maar goed, daar schreef ik het topic niet over.
Ik had al een keer eerder, maar dat is al effe geleden, een topic geopend hierover maar jah.
Vanmiddag gaan we een kinderstoel uitzoeken met mn schoonmoeder en stiefschoonvader, hihi, tja hoe moet ik het anders snel uitleggen.
(en hoe noemen jullie dit?)
Nu zitten we heel erg te twijfelen, althans ik, over de meegroeistoel van prenetal daar zit een blad aan maar dat blad kan je niet verschuiven of de kinderstoel van stokke zonder blad.
Nu is een blad aan de ene kant wel handig, maar we eten eigenlijk altijd aan tafel en hij zit met de kinderstoel eigenlijk altijd aan tafel.
We hebben nu een akelige kinderstoel, al oud, en dat blad kan ook niet verschoven worden en alles wat daantje laat vallen aan eten en drinken, tja tis nu eenmaal een lomperikje soms, valt er altijd tussen.

Hebben jullie een blad voor de kinderstoel, gebruik je hem vaak en kan je deze aanschuiven ja of nee?
En als je hem niet aan kan schuiven, hoe los je dat gat tussen buikje en blad dan op als hij met zn rugje tegen de rugleuning zit?

Liefs en ben benieuwd,
Marina

Hoi,
Wat een nacht heb je gehad zeg,,pfff,,ik ben er maar 1x uit gehoeven, meneer was zijn speen kwijt,,lag 2cm van zijn hand af,,hihi
Ik zou ff de hoogte tot onderkant tafelblad opmeten en kijken of de stoel eronderpast, dan heb je geen blad nodig en kun je hem helemaal tegen de tafel schuiven.
Wij gebruiken het tafelblad helemaal niet mee!
Ik zou trouwens gewoon schoonvader zeggen, dat stief maakt het een beetje ingewikkeld denk ik!
Hoop trouwens dat de toekomstige vrouw van mijn oudste geen stiefschoonmoeder gaat zeggen, whahaha,, zou ik echt genant vinden!!

Veel plezier vandaag!!

Groetjs

Hoi,
Wat een nacht heb je gehad zeg,,pfff,,ik ben er maar 1x uit gehoeven, meneer was zijn speen kwijt,,lag 2cm van zijn hand af,,hihi
Ik zou ff de hoogte tot onderkant tafelblad opmeten en kijken of de stoel eronderpast, dan heb je geen blad nodig en kun je hem helemaal tegen de tafel schuiven.
Wij gebruiken het tafelblad helemaal niet mee!
Ik zou trouwens gewoon schoonvader zeggen, dat stief maakt het een beetje ingewikkeld denk ik!
Hoop trouwens dat de toekomstige vrouw van mijn oudste geen stiefschoonmoeder gaat zeggen, whahaha,, zou ik echt genant vinden!!

Veel plezier vandaag!!

Groetjs

Ik zou een meegroei stoel kopen zonder blad, die kun je volgens mij veel langer gebruiken.
Ik ga van de kinderstoel afstappen,wij waren laatst een weekje weg en de kinderstoel die daar stond was zo ontzettend smerig dat Nick op een gewone stoel heeft zitten eten en hij bleef nog zitten ook.
Thuis ga ik een stoel verhoger op de stoel leggen zodat hij ook bij tafel kan.

Vreselijk he die nachten soms,hier gelukkig wel goed geslapen maar zijn hier onmenselijk vroeg wakker en zeker alsje zoals ik vaak te laat naar bed gaat omdat je nog iets wil uit lezen of afkijken.

Fijne dag vandaag

Hoi, wij hebben een kinderstoel zonder blad (Tripp Trapp van Stokke) en dat bevalt heel goed. Eerst zat Leah nog in een 'gewone' kinderstoel met verschuifbaar blad, maar daar klom ze telkens uit en was soms echt gevaarlijk. Bij de Tripp Trapp kan ze er zelf op- en af klimmen, helemaal ideaal.
Succes met kinderstoelshoppen!!

Hoi, wij hebben een kinderstoel zonder blad (Tripp Trapp van Stokke) en dat bevalt heel goed. Eerst zat Leah nog in een 'gewone' kinderstoel met verschuifbaar blad, maar daar klom ze telkens uit en was soms echt gevaarlijk. Bij de Tripp Trapp kan ze er zelf op- en af klimmen, helemaal ideaal.
Succes met kinderstoelshoppen!!

als ik nu een stoel zou kopen, zou ik gewoon een goedkope van de ikea kopen. zonder blad ( blad kan je appart erbij kopen)
tis nl nog maar voor eventjes, en daarna gaat hij op een grote stoel zitten ( met een stoelverhoger)
zelf heb ik nog een kinderstoel met een blad. die houd ik lekker ook en als de baby dan ongeveer 6 maanden is, kan zij daarin zitten en nathalia op de grote stoel.

hahahaha ja stiefschoonvader.......
ik weet ook nooit hoe ik het moet zeggen hoor.
erwin noemt zn stiefmoeder gewoon bij haar naam, geen ma ofzo, en als hij het over haar heeft zegt hij ook gewoon de naam.
ik zelf zeg idd ook stiefschoonmoeder of de vrouw van mn schoonvader hahaha.
lastig allemaal :p
tegen haar zeg zeg ik wel ma. ( tegen mn echte schoonmoeder niet)

prettig weekend.

liefs, do

oh, btw....

houd even zn oren in de gaten! misschien heeft hij wel oorpijn.
nathalia is ook weer aan het kwakkelen.
verkoudheid en ook niet willen slapen.
en zodra ik haar oppak is het weer goed.
ik denk dat ze weer pijn in haar oortjes heeft. dan is de druk nl groter, als ze ligt en doet het pijn.

houd het eventjes in de gaten.

liefs, do

Terug
Bovenaan