Kinderstoel?

Even een vraagje wanneer je met een kinderstoel kunt beginnen? Hij zit al een aardig tijdje op zichzelf. Niet dat hij zelf gaat zitten maar als je hem rechtop zet kan hij het heel lang volhouden zonder dat je hem hoeft te helpen. Moet je echt wachten tot ze zelf gaan zitten of kan ik hem er nu al af en toe een paar minuten inzetten?

Volgens mij mag het pas als ze volledig zelfstandig zitten ethan kan ook al aardig recht op zitten zelfstandig maar stoel doe ik nog niet ook al zou het wel handig zijn want nu heeft hij met eten vaak zijn broek smerig omdat vinger altijd mee moetrn eten

wat ik leer bij mijn opleiding kinderopvang.
is dat je vanaf 5 maanden mag opbouwen met de kinderstoel.
hier gaat dat erg goed! ze kan een hele fruit of groente hap in de kinderstoel eten.
heb je een kinderstoel van ikea? doe daar een stoelverkleiner in en je kleine zal zonder moeite recht blijven zitten.
bij alicia moeten we er nog een rol van een theedoek tussen proppen. omdat ze naar links valt!

Ik vroeg me dit inderdaad ook al af. Over 4 dagen is Tim een halfjaar en hij past niet meer goed in de newbornset die ik heb voor op de Tripp Trapp. Dus maar eens even op hun site gekeken. Deze set is voor kids van 0-6 maanden. Hij mag dus over naar de babyset. Binnenkort maar eens proberen wat hij daarvan vindt.

@dromertje, als je dat vingertje zat bent, moet je hem weg blijven duwen. Tjerk deed dat ook en na een week wegduwen (werd hij heel boos om) doet hij het nu niet meer.

Heb hem er net 3 minuten in gehad. Hij blijft keurig overeind. Heb er 1 van tiamo met een verkleiner. Hij ging niet naar achteren of naar de zijkant hangen. Denk dat ik het eens langzaamaan verder op ga bouwen. Morgen weer een paar minuutjes en dan de volgende dag weer een minuutje langer.

Ik ga morgen n kinderstoel kopen en ze er dan ook in zetten. Ben benieuwd hoe het gaat, dan hoop ik ook op wat schonere kleren hier gaan dr vingers ook regelmatig mee in de mond haha

Terug
Bovenaan