kinderstoeltje

Hallo,
vrienden van ons uit Oman (of all places!) hebben een heel handig kinderstoeltje dat je aan de tafel kunt hangen. Weet iemand of zo'n stoeltje ook in NL te krijgen is?
Alvast bedankt, groetjes
 
hoi angelique,

zo'n stoeltje waar jij het over hebt is volgens mij een campingbenodigheid, of hoe zeg je dat. ik zou als ik jou was eens in een campingzaak gaan kijken, ze bestaan zeker wel hoor! goed zoeken dan vind je er vast wel 1

groetjes sandra (moeder van kim 15 weken)
 
ja hoor,hebben ze gewoon bij alle babyzaken hoor,wij zagen zulke stoeltjes in portugal in de restaurants,en wij willen hem ook,ipv een gewone kinderstoel,omdat we niet zo'n hele grote kamer hebben,kost geloof ik zo rond de 40 euro
groetjes, anja mv desi ,15 weken
 
Hij is gewoon te koop bij o.a. de Babystunter en Babydump. Ik heb er een van Chicco, dus gewoon een bekend merk. Handig als je op vakantie gaat. Hoef je geen kinderstoel te regelen.
 
Je moet wel even opletten of hij aan je tafel kan bij ons zit er een randje en je kan hem daar dus niet aan vast hangen! Goed opletten zonde van het geld! maar inderdaad gewoon bij prenatal,, baby stunter enz.. te koop!

groetjes
 
Terug
Bovenaan