kinderwagen, alles in 1?

Misschien een stomme vraag, maar zijn er kinderwagens die je kunt gebruiken voor een pasgeboren baby en later ook kunt ombouwen  voor een peuter, of moet je dan echt een buggy kopen? Ik zie wel dat veel kinderwagens ook reiswiegjes zijn en nog veel meer, maar kun je m gebruiken tot het kind gaat lopen?? En welke is dat dan? Ik vind die dingen vreselijk duur!

groetjes Kim

de meeste kinderwagens hebben een bak voor als de baby klein is, en buggy voor als het kind groter is. Je gebruikt dus hetzelfde onderstel en koopt een losse kinderwagenbak en buggy. Vaak past de maxi-cosi er ook nog op.
Dit is in ieder geval zo bij de Quinny en volgens mij ook bij de Bugaboo.

Ik heb de Quinny Buzz (in een aanbieding gekocht).De wagen bestaat uit een onderstel, wagenbak (liggen ze met baby in), wandelwageninzet (vanaf ongeveer 6 maanden) en een maxi-cosi!!

Dus dan heb je alles ineen. Bedoel je dit?

X Saskia
mv Rik 04/07/07

ja, dat bedoel ik inderdaad. Bedankt voor jullie reacties! Heel veel vrienden en kennissen hebben een kinderwagen gekocht en kopen daarna nog een aparte buggy (ook als ze nog steeds maar 1 kind hebben). Ik vind het zonde om 800 euro te betalen voor een kinderwagen waarin ze alleen als baby in kunnen liggen.

Hoi Kim,

Als je het te duur vindt kun je ook 2e hands kopen. Ik heb zelf een koelstra flexxo te koop. Hij is donkergrijs met extra roze voetenzak en roze parasol. Als je interesse hebt, zoeken op marktplaats, postcode 2134 wl.

groetjes Mariska

hoi hoi

ik heb zelf ook zo.n 3 in 1 kinderwagen gekocht
en wel bij baby park bij budget land

dat zijn dan kinderwagen die dan uit de serrie gaan in heb hem van adventure

nog leuke kleuren ook gr presje

mensen nemen vaak nog een buggy erbij omdat die wat kleiner zijn, lichter en soms makkelijker inklapbaar. of omdat het kindje niet in de wandelwagen inzet meer wil. vriendin van mij heeft de quiny speedy en haar kleintje wil graag rechtop zitten en om zich heen kijken. het zitje is alleen niet zo recht. dus haar kindje ligt meer en dat wil hij niet meer. dus nu toch maar een buggy gekocht.

wij hebben bij de aanschaf van een wandelwagen er dus op gelet dat het kindje goed rechtop kan zitten. dat kan o.a. bij de bugaboo, de quiny zap en de urban jungle.
op marktplaats kun je vaak leuke 2e hands wagens kopen.
ik zou zelf liever niet bezuinigen op een wandelwagen, maar het ligt er natuurlijk aan hoeveel je een wagen gebruikt.

let bij aanschaf vooral op wat je zelf vaak doet. en waar je dan straks je kleintje bij hebt. sommige wagens zijn makkelijk voor in de stad, andere weer makkelijk in het bos. sommige gaan lastig de tram in, dus hou daar allemaal rekening mee.

Terug
Bovenaan