Kinderwagen besteld ! Eerste aankoop is een feit :)

HoiHoi,

Hoe gaat het met iedereen? Van de week heb ik mijn eerste aankoop gedaan.. een kinderwagen besteld :)
Wat is er veel keus zeg !! Uiteindelijk toch voor de Stokke gegaan omdat ik die het mooist vond. Alleen twijfel ik een beetje over de stabiliteit.. je hoort wel veel verhalen dat hij nogal schokkerig is. Nou ja ik vond hem toch erg mooi en we zullen de praktijk wel afwwachten :)
Heeft iemand ervaring met de Stokke? en naar welke wagen gaat jullie voorkeur uit? (of zijn jullie er nog helemaal niet mee bezig???)

Groetjes Marit

Hahahaha, Marit,
Dat is toch nog veels te vroeg?????
Mijn VK raadde me aan, om me daar pas in Januari druk over te gaan maken....
Maar wel gaaf hoor.... Het liefst zou ik er nu ook al 1 gaan halen.....
Maar ik wil voor een Joolz gaan.
Mijn man en ik zijn allebei aardig lang.
En ik wil dat de wagen mee kan het strand op, de bossen in en de stad in.... Dus een 4-wheel-drive.
Maar een Stokke vind ik ook heel gaaf. (vooral de donkerblauwe).
Welke kleur heb jij? En heb je alles erop en eraan? Reiswieg, zitje, maxi-cosi?

Groetjes
Frederique

Ik zou dat niet pas in januari doen hoor... Wij hebben bijna alles al, dat komt omdat we tegen hele mooie aanbiedingen aanliepen en we hebben het toch nodig, dus waarom dan niet de korting pakken! We krijgen het pas in november geleverd, dus de kamer is nog lang niet af, sterker nog heb nog niet besloten welke dat gaat worden haha.
De winkel zei ons wel dat er in het slechtste geval 12weken levertijd op spullen kan zitten. dus ik zou gewoo gaan kijken wanneer je dat zelf wilt.

Wij hebben een chicco i-move besteld als kinderwagen. Die vouwt heerlijk klein op, want hij moet wel in mijn fiat 500 passen ;) hij is heerlijk ligt met duwen en vind m er erg cool uitzien. Omdat ie nog niet zo lang op de markt is, loopt ook niet iedereen er mee.

Hoi Frederique !!

ja het is ook heel vroeg, maar we hebben hem besteld en hebben gevraagd of we hem in januari kunnen geleverd krijgen !!! Mocht er toch nog iets mis gaan, kunnen we de bestelling gewoon annuleren. We hebben nog niets betaald, dat doen we bij de levering.
Ik ben zelf ook erg lang, dus vond de Stokke wel fijn. Maar ik ben zelf wel een beetje bang voor de bospaadjes ja.. wat dat betreft zijn die banden van de joolz beter.. maar ik ben zo verliefd op de stokke hahaha erg he !? Ik wandel vaak met de hond.. hier in de buurt heb je veel schelpen/grindpaadjes.. dus ik hoop dat het een beetje gaat.. De Joolz zal ongetwijfeld beter zijn op dat soort paadjes, maar ja de stokke moet dat toch ook wel kunnen????
Ik heb de paarse gekozen ;) ik ben altijd gek op kleurtjes (daarom viel voor mij de joolz een beetje af, omdat de kleuren meer ingetogender zijn.. ze hebben wel een rode maar dat is nou net de kleur waar ik niet van hou haha)..

We hebben van het weekend gewoon gekeken, maar het bleef zo in mijn hoofd zitten en droomde er steeds van,dus ik dacht bestel hem maar, dan kan ik het loslaten :) vandaar dat we ook zo vroeg zijn !

En tja.. kwa opvouwen is de stokke ook niet ideaal... en dat terwijl we een Aygo hebben... (haha je merkt al dat ik echt gek op die wagen ben haha ik verzin allemaal smoesjes om die wagen toch te hebben:p) we hebben hem erin gekregen.. maar veel ruimte over hou je niet.. Nou het komt wel goed :)

Die Chicco i-move vond ik ook wel heel mooi trouwens !!

Leuk hoor,wij krijgen de 3de dus hoeven niks meer te kopen.ga nu een draagdoek proberen.want ben niet zo een voorstander van duo wagens.en aangezien dit ons laatste kindje word wil ik de laatste keer dubbel genieten en mn kindje veel bij me dragen.
liefs jootje

Wij hebben de complete babyuitzet al geregeld. Via vrienden die geen 3e meer willen kunnen we alles overnemen. Alles is nog in nieuw staat en precies wat wij ook mooi vinden. Omdat wij nu ook net een huis hebben gekocht vinden wij het financieel wel heel fijn dat we niet alles nieuw hoeven te kopen. Natuurlijk koop ik zelf ook wel kleine dingetjes maar ben heel blij met onze babyuitzet!
Nu de bovenverdieping bijna klaar is gaan wij binnenkort al die spulletjes al ophalen en kan ik het kamertje lekker gaan inrichten.

Liefs

Ik ben ook hard aan het onderzoeken naar de verschillende kinderwagens. Heb geen zin om tot januari te wachten. Maar eigenlijk weet ik al jaren dat ik de bugaboo wil. Niet echt origineel maar ik vind dat gewoon de mooiste.
Vannochtend bij de prenatal langs geweest want daar hebben ze nu 15% korting op alle kinderwagens. Ben super goed geholpen en kan nu m'n vriend alle goede redenen vertellen waarom we de bugaboo moeten nemen :)
Je wordt er gewoon een beetje hebberig van als je de perfecte wagen hebt gezien.

X

Terug
Bovenaan