kinderwagen/buggy

Vanaf hoeveel maanden mag je baby in een buggy ?
Hij ligt nu nog in de "bak"om zomaar even te zeggen maar vind er niks meer aan
Het is ook zo'n gesjouow zo'n groote wagen

Alvast bedankt
 
Onze zoon is nu net zeven maanden en gistermiddag het ik de wandelwagen op het onderstel gezet. Hij vindt het ook veel leuker om iets te zien.

De wandelwagen kan eventueel ook plat als hij wil slapen. Tevens rolt hij veel en begon ik het gevaarlijk te vinden. Als je denkt dat je kindje er aan toe is zou ik het gewoon doen.

Onze zoon kan nog niet zitten. Wat je ook kan doen is een kussen onder het matrasje van de kinderwagen doen. Dan kan hij nog in de bak liggen, maar ziet veel meer. Dat hebben wij eerst nog een tijdje gedaan.

Groetjes, A
 
Hoi
Mijn zoontje ging met 3 maanden al in de wandelwagen. Hij wilde gewoon veel zien. In de bak hief hij constant zijn hoofdje op. In de wandelwagen genoot hij met volle teugen. Ik heb hem niet geheel rechtop gezet hoor. Hij kon natuurlijk nog niet goed zitten. Maar half liggend.
 
Hoi,

ik zou het zo lang mogelijk proberen vol te houden. Ze liggen lekker op de rug en vallen dan ook in slaap. Rechtop zien ze heel veel en daar moeten ze ook aanwennen. En het is beter om nog niet te lang te zitten voor de heupjes. Je had geen leeftijd erbij gezet, maar als je denkt dat je kindje er aan toe is gewoon doen !

Groetjes
Miranda
 
Mijn dochtertje is nu 4 mnd en zit nu in de buggy. Ze pastte niet meer in die bak. En met dit weer is dat veel te benauwd. Ik heb een handdoek in de zitting gedaan voor opvulling. En de rugleuning op de laagste stand.
Ze zeggen dat het niet goed is nu al in de buggy, maar wat moet ik anders. De maxicosi vind ik helemaal zo zielig. Daar zitten ze helemaal in opgevouwen vind ik.
Het nadeel vind ik dat ik haar niet goed meer kan zien.
Succes.
Groet Denise
 
Terug
Bovenaan