kinderwagen/consumentenbond

Hallo dames!

Een beetje vroeg, ik weet het, maar ik ben me zelf al een beetje aan het orienteren op een nieuwe kinderwagen. Tot nu toe heb ik de voorkeur voor de Bugaboo Cameleon of Bee. Ik lees er veel positieve verhalen over.
Nu weet ik dat de consumentenbond verschillende kinderwagens heeft getest en nu ben ik benieuwd wat daar is uitgekomen. Helaas ben ik geen lid van de consumenten bond dus kan ik de test resultaten niet bekijken. Wie is er wel lid van de consumenten bond en weet wat hier is uitgekomen??
En wat vinden jullie fijne wagens?

Alvast bedankt!

Liefs, Nicole 5w6d

Hi!

Mijn wagen die ik voor mijn dochter had was echt een onding. Een vreselijke miskoop van 600 euro...
(Childsweel) :(
Daarom wil ik me nu er beter in verdiepen en hoop nog steeds op iemand die kan helpen!

Liefs!

Oh das inderdaad wel handig om te weten hoe ze uit de testen van de consumentenbond zijn gekomen! Hoop ook dat er hier iemand is die inderdaad wel lid is ;-)

Hoi Ladies,

ik ben zelf in januari uitgerekend van onze 2e telg; maar als ik me even mag bemoeien (wat ik graag doe... hihi).. ga voor de Bugaboo Cameleon!!! Als je spaarpot het toelaat is het zeker geen miskoop! Ook als je hem daarna verkoopt en hij is nog een beetje nestjes is het een goede investering.

Ik heb mijn eerste Bugaboo ook verkocht en ben toevallig afgelopen weekend weer gaan kijken voor de volgende. Twijfelde even tussen de Stokke Explorer en de Bugaboo maar ga toch weer 200% voor de Bugaboo. Hij is gewoon qua onderstel erg licht om te tillen; rijdt superlicht en is smaller dan andere wagens. Dus handig in de winkels. Daarnaast lange reiswieg wat ook fijn is voor onze langere babies! Wel de canvas bekledingset nemen en geen fleece; fleece gaat pillen en verkleuren in de zon en het canvas niet...

Echt dames, ik ben geen vertegenwoordiger van Bugaboo maar het is echt de Benz onder de kinderwagens!

Veel rij en uitkiesplezier!!!!!

Sunny

Ook ik heb de bugaboo cameleon voor mijn zoontje. Ik ben helemaal blij met het ding. Sturen met 1 hand, nooit stoepjes opduwen, superlicht, etc. Een groot voordeel vind ik dat je je kindje met zijn gezicht naar je toe kan laten zitten. Heel gezellig, mijn zoon wil niet anders. Ook nu hij bijna 2 is, past hij er nog prima in. Ik kan echt geen nadelen bedenken voor het ding! En nee, ik hoor er niet bij :)

Hi!

Echt super om te horen! Ik was min of meer al om. Ik wil de BUGABOO! Ben al op marktplaats wezen kijken maar daar vragen ze nog met gemak 550 of 600 euro. Dat doe ik niet hoor! Tegenwoordig zijn de bugaboo Cameleon 775 nieuw, met extra bekleding...
Dus nu twijfel ik nog heel erg tussen de Bee en de Cameleon.

De Bee is een stuk goedkoper, maar daar zit geen reiswieg bij (heb ik bij mijn dochter amper gebruikt, meestal klikte ik de cosi erop), en hij is niet echt geschikt voor strand en boswandelingen. Maar daar staat tegenover dat hij echt super licht en heel klein op te vouwen is met 1 hand. En het blijft natuurlijk een Bugaboo, dus echt goede kwaliteit...

Binnenkort denk ik maar eens naar een babyzaak die ze allebei verkopen en eens vergelijken. We hebben natuurlijk nog even de tijd!

Liefs, Nicole 6w3d

Terug
Bovenaan