Kinderwagen: Dubatti vs Slee Mobile

<p dir="ltr">Hallo allemaal,</p><p dir="ltr"><br />Wij zijn druk aan het kijken voor kinderwagens en hebben er nu 2 gezien die wij mooi vinden: Dubatti (Babypark/Babydump) en Slee Mobile (Babywonderland Beverwijk). Natuurlijk zitten er een aantal verschillen tussen de 2, maar vinden het zo moeilijk om te kijken/kiezen wat er nou echt kwalitatief beter is. Welke gaat echt mee voor 2 kinderen? Welke is gebruiksvriendelijker? Welke is comfortabeler/beter voor je kind? Etc. Wie oh wie kan ons helpen?</p><p dir="ltr">Alvast bedankt!</p>

Ik heb de slee mobile. Hij bevalt wel goed alleen soms denk ik had ik maar geen lucht banden genomen. Ik denk dat mijn baby er comfortabel in ligt. Ik heb de kinderwagen pas geleden omgebouwd en het bevalt ook goed. Maar om eerlijk te zijn weet ik niet of het de tweede ronde ook haalt. Ik gebruik de kinderwagen dagelijks. 

Ik gebruik de Slee Mobile nu en half jaar en tot nu toe ben ik tevreden. Wij hebben al flinke boswandelingen gemaakt en nemen hem overal mee naar toe zonder problemen! Heel makkelijk in gebruik. Maar ik heb dan ook geen ervaring met andere wagens. 

I love mijn dubatti, rijdt soepel en klikt met 1 handeling in. En mooi natuurlijk. Maar niemand zal je kunnen vertellen welke beter is, want ik meem aan dat niemand er 2 heeft. Dus volg je gevoel. Welke vond je zelf fijn? Lees evt reviews online en als je ze gelijk vindt kies je de goedkoopste gewoon toch?

Wij zijn erg blij met de Dubatti. Handig om ook aan tafel te schuiven als een soort kinderstoel omdat je de greep mooi omlaag kan klikken. Erg fijn beweegt die. Goed vergelijken en je gevoel volgen. 

Wij hebben de slee mobile uit beverwijk.
In mei worden we papa en mama dus het duurt nog even voor ik je een echte mening kan geven maar we werden écht goed geholpen door beverwijk. Mijn vriend is erg lang waardoor we veel tips en trucs kregen en dus bij deze kinderwagen uitkwamen. Erg tevreden

Ook wij hebben De Dubatti. We zijn er echt super blij mee! 
Grote reiswieg, kan inderdaad makkelijk onder tafel (word het een soort kinderstoel), ziet er mooi uit, makkelijk in te klappen, luchtbanden vind ik super fijn, in hoogte verstelbare duwstang, verschillende kleuren.
Al met al zijn wij echt super tevreden!!

Ik ben zeker enthousiast over de Dubatti. Ik vind hem mooi en stevig maar is dus zeg maar 1000 euro. De Slee Mobile is €550, maar ja als die maar 1 ronde mee gaat... echte nadelen van beide wagens zijn in reviews eigenlijk niet echt te vinden...

Terug
Bovenaan