kinderwagen en dergelijke aanschaffen, aanbiedingen?

Hallo,

Even een vraagje, omdat wij ons eerste kindje verwachten zullen we dus nog veel zelf aan moeten schaffen. Nu hebben we een kortingscode van de geboortewinkel waar we 15% korting op onder andere de kinderwagen en trip trapp stoel kunnen krijgen die we graag willen hebben. We gaan over een paar weken naar de babydump toe en willen we daar kijken voor een kamertje...maar wellicht ook daar alles kopen en een mooie prijs er proberen voor te krijgen....Maar als ik nu via de site van babydump kijk zijn we meer geld kwijt dan bij de geboortewinkel voor dezelfde spullen op dit moment...Maar wellicht komen er nog andere aanbiedingen...weten jullie hoe vaak er aanbiedingen komen? En hoe flexibel de babydump is met prijzen? Of is 15% korting op onder ander de kinderwagen al redelijk veel???

Alvast bedankt voor jullie reatcies/tips!

Gr Heske

Een tip ...Ikea! Ze hebben nu echt hele mooie kinderkamers in prijs verlaagd ik vind persoonlijk de serie Hensvik erg leuk! Je hebt dan een bedje-commode en kast voor nog geen 200 euro!
we krijgen wel vaak reclame van babydump....en die prijzen daar zijn goedkoper dan kamers die mensen op marktplaats aanbieden, en wellicht als je meer koopt dat ze je ook meer korting kunnen geven! Gewoon ff proberen zou ik zeggen :)

om korting vragen moet je idd altijd doen! helemaal als je veel in 1 keer aanschaft! dan krijg je er altijd wel iets van af..
wij hebben de meubels idd ook van de ikea. mijn tip daarvoor is, mits je de ruimte hebt, de Hemnes ladekast met 8 lades (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00067830/) als commode. echt ideaal omdat ie zo breed is, wij wassen er 2 kids tegelijk op en hebben dan nog ruimte voor de bak water e.d. en in de lades bewaren we voor 2 kinderen alle kleding, rompers, sokken e.d., alle luiers, ook de voorraad en de voorraad doekjes, de schoenen en een hele berg hydrofielluiers, badcapes, washandjes en spuugdoekjes. we hebben er geen kledingkast bij nodig! dus al helemaal niet als je het voor 1 kindje aanschaft.
Maar goed, je vroeg naar aanbiedingen. De meubels dus ikea. En wij hebben toendertijd eerst de kinderwagen uitgezocht en toen gewacht tot ie ergens in de aanbieding was. Het ligt volgens mij wel aan het merk of het vaak in de aanbieding is. Wij hebben de bugaboo en die is bijna nooit met korting. de maxi-cosi volgens mij juist weer wel. gewoon je ogen goed openhouden en niet bang zijn om om korting te vragen! nee heb je, ja kun je krijgen!

Wij hebben alle kinderwagens bekeken bij babypark in kesteren. Toen we wisten wat we wilden zijn we naar de overkant gegaan, budgetpark. Daar hebben ze dezelfde merken, maar dan de modellen van eerdere jaren. Vaak is dan alleen de kleur anders. Daar hebben wij de bugaboo cameleon en de maxi cosi gekocht, voor echt veel minder geld.
Het babykamertje hebben we via marktplaats gekocht. Babykamers hebben nauwelijk iets te lijden en als je goed zoekt, vind je hele mooie. We hebben dan weer wel een nieuw matrasje gekocht.
En voor onze 2e baby, die er nu aankomt, kan alles prima nog een ronde mee.
Onze ervaring met baydump is trouwens niet zo goed. We hadden al de auto volgeladen met dozen, bleken ze ons de verkeerde box te hebben mee gegeven. Alles uitladen en opnieuw inladen....

De aanbiedingen blijven je wel om de oren vliegen hoor. Ik heb wel goede ervaringen met de babydump, ook met nog even wat extra''s eraf. Wij hebben daar bijna alles gehaald. Man heeft de meubeltjes zelf gemaakt, dus die niet. Maar ook met bestellen van artikelen die ze niet of niet meer in het assortiment hadden, waren ze heel flexibel. Wij hebben een maxi cosi mura 4 gekocht daar en het was een uitlopende bekleding en het laatste model dat ze hadden staan. Voor ongeveer de helft en een gratis maxi cosi cabriofix waren we klaar. Ik zou zeggen neem nog lekker even de tijd. Als je niet perse een nieuwe kinderwagen wil, kijk dan op marktplaats. Voor een beetje heb je al gauw een leuke wagen en je kunt de bekleding vaak helemaal wassen.

De eerste kinderwagen heb ik voor 250 euro in Tiel bij Riando gekocht. Het is echt een goede wagen!
We willen nu een tandemwagen zodat de oudste en de jongste beiden in de wagen kunnen.

Wil iemand van jullie misschien onze huidige wagen overnemen? Het is een safety 1st (http://www.baby-express.net/Safety_1st_Ideal_Sportive_navy_Set_Buggy_Dreami.html) Het heeft een wagenbak voor een baby en je kan 'm omtoveren tot een zitwagen. Je kan 'm helemaal inklappen zodat hij in de auto past.

Wij hebben hele goede ervaringen met marktplaats voor babyspullen. Da's natuurlijk alleen als je 2ehands niet erg vindt. Sommige mensen verkopen hun combiwagen meteen nadat hun eerste eruit is. Toevallig heb ik vandaag een Koelstra combi uit 2010 gekocht die er nog als nieuw uitziet (bovendien kan de volledige bekleding in de wasmachine), inclusief voetenzak, regenhoezen en maxicosi adapter voor E150,- Moet wel zeggen dat dit echt een koopje was, maar voor de helft van de prijs heb je vaak de hele set (van een topmerk) incl. alle accessoires. Het mooie is overigens ook dat je 'm 2 jaar later zelf weer op marktplaats zet en je er dan maar net iets minder voor terugkrijgt dan je er zelf voor betaald had!

Terug
Bovenaan