Kinderwagen en Fiat 500

<p>Hallo allemaal,</p><p>Inmiddels alweer (bijna) 22 weken zwanger. Het kopen van alle leuke babyspulletjes is natuurlijk ook al begonnen. Nu zit ik een beetje met de aanschaf van de kinderwagen.</p><p>Ik rij in Fiat 500, idd niet het meest praktisch met een baby. Voordat ik mezelf met Fiat naar de winkel haast, om alles te passsen ben ik benieuwd welke kinderwagens jullie hebben (met fiat 500/kleine auto.) </p><p>Mijn oog is voor nu gevallen op de Bugaboo Fox. Erg benieuwd of er iemand is met de combi Fiat 500 en Fox..... </p><p>Liefs Simone </p>

Ik heb een Volkswagen up met een joolz dat. Het onderstel opgevouwen past gewoon in mijn kofferbak zonder dat ik iets om hoef te bouwen. Voor kleine ritjes heb ik adapters voor de maxi cosi. Voor andere ritten zal ik de bak denk ik op de achterbank moeten zetten. Wij hebben ook nog een grotere auto...
ik zie dat de autocorrect mijn kinderwagen heeft aangepast. Ik heb een joolz day (is al een ouder model, er is ook een 2 en een 3).

Ik rijd een Peugeot 107 (kofferbak is zo ondiep dat een kratje bier nog niet past) en het onderstel van onze Easywalker Harvey 2 past er in! Wel met een beetje moeite maar ach.. De reiswieg past niet achterin, die moet dan wel op de achterbank.

Wij hebben een bebetto. Dat zou ik niet doen met een kleine auto, daar had ik niet over nagedacht van te voren. Als ik de kinderwagen in de auto moet proppen (Peugeot 108) moet de bank plat :-S

Hier ook fiat 500. Het onderstel kon gewoon achter de bestuurders stoel(ingeklapt en met de gordel vast op de bank) en dan de maxi cosi ernaast. Nu zit de kleine al in een vaste stoel en nemen we een inklap buggy mee op dezelfde manier ? kofferbak lukt geloof ik bijna met geeneen helaas. Tenminste als je een beetje stevig model wilt niet.het enige irritante blijft hoe dan ook het 3deurs gebeuren ??‍♀️ volgende auto word echt een 5deurs! Hahah, dat zijn van die dingen waar je niet aan denkt bij een auto halen als je single bent...tot je samenwoont en een baby krijgt ? succes met je keus ?

Terug
Bovenaan