kinderwagen en kinderkamer

hoi,

Pas geleden hebben we een babykamer gekocht. Nu zijn we er over aan het nadenken hoe we de muren willen gaan doen. Kent er iemand een leuke site met voorbeelden van kinderkamers?
We hebben inmiddels ook naar kinderwagens gekeken. We willen kiezen tussen de quinny speedi sx of de speedi freestyle 3xl comfort. Heeft iemand ervaring met 1 van deze kinderwagens en wat zijn julllie ervaringen?

Groetjes Sanne
 
Wij hebben de quinny 4 wieler en hij bevalt prima! Enig nadeel eraan vindt ik dat de dreami reiswieg erg klein is! Onze zoon was er met 4 maand al uitgegroeid!! Nou is hij ook wel vrij lang hoor. Ik zou wel kiezen voor een uitvoering met boodschappennet eronder, want dat is echt superhandig, vooral als je wandelent vaak boodschappen gaat doen.  
Succes met kiezen
 
Hallo,

Wat betreft leuke kinderkamers, daar ken ik geen enkele site van. In winkels zelf, kun je natuurlijk ook veel ideeen opdoen.

Wij hebben de Quinny Freestyle XL Comfort gekocht. Nog niet in gebruik, want hij moet nog geleverd worden.
Maar wij vonden het een degelijke wandelwagen. De Speedy SX ziet er leuk uit, maar lijkt mij een stuk minder handig in gebruik.

Eisen bij ons waren:
- Driewieler
- Voorwiel 360 graden kunnen draaien.
- Boodschappennet onder de wagen.

Dat heeft de comfort allemaal en dat is de reden waarom wij ervoor gekozen hebben.
Ik vind het zelf niet de allermooiste qua vorm, maar het lijkt mij wel de handigste en daar gaat het mij uiteindelijk om.

Veel succes met uitzoeken.

Groetjes Judith
 
Er zijn boeken op de markt met kinderkamerideeën. Ook in tijdschriften staat vaak wat. Je kan natuurlijk ook gaan kijken in de winkel of behangboeken gaan bekijken. Op baby.pagina.nl staat een kopje babykamer inrichten. Misschien dat je daar wat aan hebt.

Wij hebben gekozen voor de Comfort. Wij vonden het een voordeel dat de bak en het zitje er comfortabel en ruim uitzagen. Ook het roterende voorwiel was voor ons een eis. Mijn hubbie vond het een stoere bak. Dat vind ik belangrijk want hij moet er ook achter lopen. Ook de kleur strak ons aan. En de prijs natuurlijk.

Ben benieuwd wat je kiest!

 
Terug
Bovenaan