Kinderwagen?? Joolz?

Wat is jullie  ervaring met kinderwagens?
Ik heb namelijk nu de quinny buzz en Rory zit al een paar maanden in de buggy-zit zeg maar. Maar ik vind het zo jammer dat ie, als ie naar me toe zit, niet helemaal rechtop kan zitten, want dat vind ie eigenlijk wel het leukst. Hij  is nu steeds bezig z'n hoofd buitenboord te steken, hahaha. Hij wil nog niet echt graag van me af zitten zodat ie me niet ziet, maar dan kan  het zitje  wél rechtop :S. Dus nu zit ik te denken of ik niet liever de wagen nu nog op martkplaats kan zetten zodat ie nog wat oplevert en dan zelf een andere te kopen waarbij ie wel naar me toe en rechtop kan zitten. En ik zit te denken aan de Joolz, maar weet niet echt of die eigenlijk wel zo goed is?
Wat vinden jullie? M'n vriend vind het weer typisch zo'n vrouwen-ding, haha, maar vind ook dat ik het zelf moet weten omdat ik het vaakst met de wagen weg ben.
Of is het nu even lastig, maar is het straks als ie nog iets groter is toch niet meer nodig om  'em naar je toe te zetten? Ben benieuwd wat jullie vinden en hoe jullie jullie kinderwagens ervaren!!
Ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen met dit, toch wel, luxe-probleem ;)

Groetjes El

Hoi El,

Wij hebben een Joolz en die bevalt super. Een hele bewuste keuze destijds. Een heel groot voordeel vind ik dat de kinderen lekker hoog zitten. Nu zit onze zoon in het buggy gedeelte en kan zo aan tafel als we ergens zijn. We wilde een wagen die wendbaar was en praktisch en dat is hij. De bugaboo is dat ook, alleen ik vind het geen gezicht dat de reiswieg zo laag is. Vandaar dus de Joolz. En tot op heden helemaal geen spijt. Een bijkomend voordeel is, je ziet hem nog niet zo veel (althans hier in de buurt). Maar dat is natuurlijk helemaal persoonlijk en niet de belangrijkste reden (denk ik).
Voordat we hem kochte zijn we met ons nichtje en neefje gaan "passen". Ons neefje was toen twee, en aan de lange kant. Die zat er nog prima in. Dus ook voor langere kinderen geschikt. We wisten toen nog niet dat wij een reusje kregen .

Succes en ik denk dat je er geen spijt van krijgt.
Gr Froukje

Terug
Bovenaan