kinderwagen joolz

Beste dames,

Hebben jullie al een kinderwagen gekocht en wat waren jullie criteria? Ik heb veel goeds gehoord van de nieuwe joolz die (volgens mij) nieuw is. Iemand bekend met de joolz? En ook het feit dat je verschillende kleuren kan bestellen als je een volgend kindje krijgt (alles weer als nieuw, maar niet zoveel geld)
Graag lees ik jullie ervaring?

Hallo Catoo,

Wij hebben al een kinderwagen gekocht. Onze criteria waren: er moet makkelijk mee in de bossen te wandelen zijn i.v.m. onze honden, de kinderwagen mag niet te zwaar zijn met in en uit de auto tillen (ik ben nameljik niet heel groot) en verder moest het er ook een beetje leuk uitzien.
Wij zijn voor de maxi-cosi Mura gegaan.
Ik ken de Joolz helemaal niet...

Succes met je keuze!

wij gaan pas in januari shoppen, maar we willen ene lichte, inklapbaar, evt wielen die eraf kunnen voor in de auto, daarnaast grote wielen uit ervaring is dat fijner, hier zijn de stoepjes nogal scheef nl. en kleur ach als manlief er achter durft te lopen is het goed. het liefst geen saai beige hoop ik. oja wij gaan wel voor 2ehands, als het er goed uitziet voor 100 euro ga ik niet 5x zoveel betalen. kan ik meer leuke kleertjes halen hihihi

Een kleine, handige en mooie wagen is de Quinny Buzz. Wij hebben er wel een voorwiel extra bijgekocht. Een zogenaamde all terrain tyre. Een luchtbandje. Deze maakt minder geluid op bijvoorbeeld keitjes in stad. Ideale wagen! En past met gemak in iedere kleine auto.
Ik ben momenteel zwanger van de tweede en twijfel wat ik nu moet doen. Onze buzz verkopen en een duowagen aanschaffen tegen die tijd? Of gewoon de Buzz nog gebruiken met een mee-rijd plankje? Onze dochter is nu 14 maanden en loopt al twee maanden erg goed. Tegen die tijd (dan is ze bijna 2) hoeft ze misschien niet altijd meer in de wagen.

Josh, een draagdoek is heerlijk maar is een reiswieg op de kinderwagen niet handiger? Het is voor lange afstanden misschien relaxter voor de baby als hij/zij languit kan liggen. Bedoel je met een babynestje een soort van maxi cosi op de buggy? Want het wordt afgeraden om een baby te vervoeren in de maxi cosi als dat niet nodig is. Althans, niet langer dan 2 uur achtereen. Draagdoek is wel heerlijk en erg gezellig! Kijk er nu alweer naar uit!

hoi catoo,
ik ben ook op
ik weet niet hoe ver je inmiddels bent met de wagen...ik ben ook op onderzoek uit.... nu echt helemaal echt zwanger...lang genoeg enzo...ik heb wel al gekeken naar de Joolz, had er ook positieve dingen over gehoord! En idd, hij ziet er heeeel mooi uit! jeans of zandkleurig, zilver, zwart, blauw, rood of wit...en dan kan je ook kiezen voor zwart of zilver frame, de wielen, en de zak in de wagen.... heeft een grote bak voor de baby vertelden zij mij. en mooi hoog natuurlijk! loopt heel comfortabel. ik heb nog even maar volgens mij, als ik ook naar het inklapgemak en het flexibele van de Joolz kijk, helemaal super volgens mij!

Terug
Bovenaan