kinderwagen joolz

Beste dames,

Hebben jullie al een kinderwagen gekocht en wat waren jullie criteria? Ik heb veel goeds gehoord van de nieuwe joolz die (volgens mij) nieuw is. Iemand bekend met de joolz? En ook het feit dat je verschillende kleuren kan bestellen als je een volgend kindje krijgt (alles weer als nieuw, maar niet zoveel geld)
Graag lees ik jullie ervaring?

Hoi,

Ik zou zeggen ga naar diverse winkels en probeer ze uit. Zijn ze makkelijk in te klappen, passen ze makkelijk in de achterklep van je auto, makkelijk te besturen, enz. Zou niet teveel op het merk letten, al moet ik eerlijk zeggen dat ik de Joolz Prime geweldig vind....
Zelf hebben we de wagen inmiddels alweer 7 jaar geleden aangeschaft...er hebben al drie kinderen ingelegen. Ben erg blij met mijn "enorm grote" bak! Ik heb de indruk dat die bakjes steeds kleiner worden. En aangezien ik meestal grote kindjes krijg...

Kies iets waar je lekker achter loopt! Je moet de wagen tenslotte een poos gebruiken!

Veel plezier bij het shoppen!

Groetjes Petra

jaaaaa!!!! ik heb laatst ook voor het echie gekeken....mag wel nu ik 13 weken zwanger ben....en de nieuwe Joolz is echt helemaal mooi! loopt heel comfortabel, mooie kleuren en zak, handig in en uit elkaar. en dan kan je ook nog los op de tassen enz... en ik vind het ook zo leuk dat je kan kiezen tussen een zwart of een zilver frame. omdat ik aan het orienteren ben (al moet ik zeggen dat ik bijna om ben), ben ik even op hun site gaan kijken. kan je leuk knutselen, doen!!!!! my-joolz ofzo, even googlen voor juiste adres. succes!!!

Terug
Bovenaan