kinderwagen kopen, wachten??

Heey MickenSid,

Wij hebben alles al besteld .....  Ik kon punt 1 niet wachten en punt 2 vind ik de spreiding van de kosten zo wel erg prettig.

Mocht er nu onverhoopt nog iets misgaan (wat natuurlijk niet te hopen is) mag ik de boel zo afbestellen. Daar houden ze rekening mee bij de babywinkel!

Veel plezier met shoppen!

Wonderenbestaan

Hoi meiden!

Ik was heel laat met t kopen v.e. kinderwagen, een week na de geboorte v.d. oudste!!!
En nu 3jaar later zijn er alleen maar leukere modellen... Sommige winkels in Ned. hebben een levertijd, dus 'moet' je wel op tijd bestellen...
M'n nieuwe kleintje gaat dezelfde 3 jaar oude, door 2 oudere broers gebruikte wagen gebruiken, behalve de wielen niet versleten hoor... Als ik heeeeel veel geld had had ik voor elk kindje een nieuwe wagen gekocht, maarja. We hebben nu een wagentje van Graco, oranje/antraciet 3 standen, een goedkope aquablauwe buggy superlichtgewicht en een jeans tandemwagen... Is wel genoeg zo zegt m'n portemonnee.... Evt. gaan we een meerijdplankje aanschaffen (ook niet goedkoop) als ze dat van t merk Graco/ of er op past hebben...

groetjes,Priscilla

Hallo!
Ik ben inmiddels 1 weken zwanger en had mezelf heilig voorgenomen te wachten tot ik 20 weken zou zijn met het kopen van babyspulletjes!
Maar...doordat mijn mannetje naar Afganistan moest zijn we samen wat eerder gaan kijken zodat ik een idee had van zijn smaak en andersom. Toen ben ik op marktplaats een geweldige babykamer tegengekomen voor een leuk prijsje...en tsja, dan kan je wel w88, maar zo'n kamertje vindt je 2e hands niet snel weer..dus ik ben gaan bieden en nu is ie van mij!!! Ergens in april kan ik hem al op gaan halen, hihi! Ietsje eerder dus, maar goed, een buitenkansje. Met de rest wil ik nog wel even wachten, gewoon voor het gevoel.
Groetjes Jorike

Ik kon ook niet meer wachten en we hebben afgelopen maandag de BUZZ 4 gekocht. Met een zwarte wieg en een appeltjesgroene wandelgedeeltje. We zijn super trots en we krijgen hem met een week of 6 al binnen. van mij mocht het ok wel in augstus geleverd worden maar mijn vriend wil hem erg graag zo snel mogelijk in huis. Lief he?

Gr. Joyce, 14w1

Je moet gewoon doen wat jou prettig lijkt. Ik ben erg van het plannen en wil alles optijd afhebben.
Gister waren we klaar met onze nieuwe slaapkamer, de zolder. Volgende week gaan we beginnen aan de andere kamers. Wil gewoon niets in de laatste paar weken doen.

Ik ga zelf binnenkort voor een andere wagen kijken. We gaan voor een dubbele want mijn zoon is van 28-12-2006 en die vind ik nog te klein voor een meerijplankje (hij loopt nu nog niet) en om nou de hele tijd de baby in een draagdoek te doen vind ik ook niets.

Dus als iemand nog intresse heeft. Ik heb een Quinny XS papilon (van 2006) in de aanbieding. De kleuren zijn blauw/groen.
Ik laat mijn email achter voor als iemand even een foto wil of andere info: dianaroos1979@hotmail.com

Hoi,

Ik heb nog een kinderwagen waar mijn zoon en dochter ook in hebben gelegen/gezeten. Hij is gewoon zwart dus kan op zich best nog wel, maar ik wil eigenlijk wel een nieuwe hippe... maar ja aan de andere kant denk ik.... waarom zou ik zoveel geld uitgeven terwijl ik er nog een heb staan... dus we wachten nog even... De Maxi Cosi Mura 4 lijkt mij wel wat....
Ach wie weet...
Groetjes Kirsten

Ik heb  2 jaar  geleden eigenlijk al, de spullen van mijn beste vriendin overgenomen, ik was toen net gestopt met de pil. En ik vond dat zij hele leuke spullen had, dus complete kinderkamer, kinderwagen Quinny compleet, maxi-cosi, kipling buikdrager enz. heb ik allemaal al. Als het niet gelukt zou zijn om zwanger te worden, had ik het altijd zelf weer door kunnen verkopen toch?
Verder hebben wij een familiewieg, daar heb ik zelf en mijn broers, neefje en nichtjes van mijn moeders kant van de familie ook bijna allemaal in gelegen. Die mag ik van mijn tante ook lenen, dus die gaat opgeknapt worden voor gebruik.
Ik heb dus eigenlijk al best wel veel, maar heb nog zat aan leuke nieuwe spullen te halen, waardoor het toch weer helemaal van ons zelf wordt.

Alice
15w5d

Terug
Bovenaan