Kinderwagen met cocoon ipv reiswieg

<p>Heeft iemand ervaring met een kinderwagen met cocoon? </p><p> https://www.silvercross.com.au/products/horizon-go-onyx</p><p></p><p>Aangezien het ons niet praktisch lijkt een grote reiswieg in ons kleine appartement te moeten stallen, denken wij aan een kinderwagen met cocoon in plaats van de traditionele reiswieg. Zulke kinderwagens zijn geschikt vanaf geboorte maar omdat er nog niet veel reviews te vinden zijn hoop ik dat iemand hier ervaring heeft met zo'n kinderwagen.</p><p>Voorbeelden zijn de Bugaboo Bee met cocoon of de Silver Cross Horizon Go (mochten de plaatjes hierboven niet werken).</p><p> </p>

Volgens mij is het heel erg afhankelijk van het land wat de gebruiken zijn. In Nederland gebruikt iedereen een reiswieg, maar als je op Amerikaanse sites kijkt, is de reiswieg echt een extra die amper iemand gebruikt. Een nadeel aan een cocoon kan zijn dat je een baby er in principe in vast moet maken, waar ze in de reiswieg ‘los’ liggen, waardoor je het wat meer op een bedje kunt laten lijken. Tegelijkertijd kunnen ze er maar een maand of 6 in, betaal je er flink voor en liggen baby’s er op hun rug in, wat dis niet veel verschilt van op je rug in een cocoon liggen...

Ik wou de cocoon voor de quinny hubb maar deze zou pas na een half jaar beschikbaar zijn.dus nu een xl ligbak.  Wat wel jammer is omdat we weinig ruimte in huis hebben om hem te bewaren straks.

Je kunt er ook voor kiezen de kleine in een draagdoek mee te nemen IPV in een reiswieg. Dan kun je in principe zonder de reiswieg. 

Terug
Bovenaan