Kinderwagen Mima Xari

Hallo allemaal,

Is er iemand die ervaring heeft met deze kinderwagen in het wit??

Ik wil deze heel graag bestellen maar vraag me af of het materiaal in de praktijk goed bevalt en schoon te maken is....

De kap van de wagen is heel slecht en er komt een nieuwe voor in de plaats dus ben helemaal happy... Nu nog even kiezen uit de kleur maar wit vind ik top!!

Ik hoor graag of iemand hier meer van weet.

Doegg
 
ik heb geen ervaring met die merk wagen, maar lijkt me dat wit heel snel vies word of snel ziet dat er iets opzit... Weet niet of je het makkelijk schoon kan maken????
 
Ik ken hem niet, maar ik kan me wel voorstellen dat je die graag wilt! Een mooie wagen hoor!

Wit lijkt mijn niet echt handig, ook in de auto wordt je wagen vies en wit is dan wel erg besmettelijk. een wagen kan misschien beter practisch met een iets donkerdere kleur zijn dan dat je alleen maar met een doekje en schoonmaakmiddel bij die wagen staat...
Maar als jij wit het leukste en mooiste vind doe je dat toch! Mijn wagen gaat nu drie kindjes mee en bent blij dat ik geen wit heb, maar dan had ik misschien wel een andere gekocht....wit heeft dus ook voordelen haha!!
 
Terug
Bovenaan