Kinderwagen Mutsy Evo combi ervaringen

<p>Hallo,</p><p>Wij kunnen deze wagen van mensen die we kennen voor 300 overnemen. Zag dat ze anders al snel 500 zoveel zijn. Is dit een mooie prijs? Wij zijn nog echt leken en waar we op kunnen besparen is meegenomen maar willen geen rommel. Goedkopere modellen zijn zeker van mindere kwaliteit? Beetje hufterproof met mijn motoriek en vriendliefs sterke handen is wel zo handig...</p>

Hoi. Ik heb hem via marktplaats voor 110 euro kunnen kopen. Dit was dan wel een mooi prijsje maar elders was hij 125, 150, 175 maar zeker niet hoger. 
Kijk maar eens rond, 2de hands vragen ze niet zoveel normaal. 
Oma, heerlijk wagen trouwens! Succes! 

Correctie, ik zie dat ik een net iets ander model heb denk ik.
Ik zie jouw model ook voor 300 maar ook voor 200 en 180 ook. Ligt er alleen aan waar je woont dan. (Ivm reistijd en geld) en kan dus goedkoper. 
Wil je perse deze? Er zijn nog meer mooie en goeie voor minder dus. 

Top ding, ben er erg blij mee.
Vind vooral fijn dat hij zo wendbaar is. Kan met gemak boodschappen doen en dan een rolmandje ( of hoe heet zo’n ding) meenemen. De kinderwagen kun je dan met gemak met een hand duwen. Ook kun je hem erg snel inklappen en kun je er veel spullen onderin leggen 

Lastige is dat we al ja hebben gezegd... Wat voor ons wel belangrijk is dat we iniedergeval zeker weten dat er netjes mee is omgegaan.
Zij erover:
Ja de wagen heeft een verstelbaar duwstang . Alleen dat leer is gaan bladeren maar dat is bekend bij die wagens blijkt online kun je een nieuw hoesje kopen en die kost 13 euro ongeveer als je je er aan stoort . De wagen is van baby tot peuter idd . . Je kunt het peuterzitje van je af laten kijken maar ook naar je toe laten kijken . De wagen heeft geen luchtbanden dus je zit nooit met lekker band. Banden zijn glad zodat er geen poep /vuil aanblijft . Heeft zwenkwielen zodat je met 1 hand de bocht door kan . Boodschappenmandje zit er bij . Boodschappen netje . En tas haken . Winterzak voor peuterzitje zit erbij . Regenhoes peuter zitje nieuw heb ik pas gekocht haha . Regenhoes wagen bak en regenhoes voor de maxicosi . Deken plus 2 hoesjes boor in de wagen bak . Heb dan ook echte baby dekentjes erbij voor je (omdat jij het bent )
Dus dat klinkt allemaal wel heel mooi... Maar ik en mijn vriend hebben er dan ook 0 verstand van.

Ik ben er ook heel blij mee! 

Maar geen poep en vuil aan de banden? Dan doe ik iets verkeerd?

Qua prijs vind ik het iets te hoog, zou er niet meer dan €250 voor betalen. 

Nouja ik zou het voorzichtig kunnen opperen als,we er om de koffie gaan. Ik wil ook niet te zuinig overkomen of als een zeur. Of, we kennen elkaar dus willen we het goedkoop hebben.

Hoi, 

Snap dat je het lastig vindt omdat je al ja gezegd hebt, maar je bent ook erg nieuw hierin. Dit kun je natuurlijk heel goed in je verhaal kwijt zonder dus te hoeven liegen, daar hou ik ook niet van. Je kunt zeggen dat je een leek bent en toch nog even verder wil kijken en het al allemaal zoveel kost en miss voor een andere prijs kan kopen. En zodat zij er wel op mp gewoon 300 voor kunnen krijgen. Omdat je hun ook niet in de bek wil kijken. Zoiets? 
Het is jullie geld en je kunt het maar 1x uitgeven. Ik zou het daarom niet perse doen omdat je nu Ja hebt gezegd, het is geen pakje boter. ;) 
Ik heb mijn wagen bij een opa en oma vandaan,erg netjes mee omgegaan en ook weinig gebruikt. Zo gaan veel mensen netjes met hun spullen om en zo niet, dan zie je dat gauw genoeg. De duwstang is ook nog heel. Dus heel uitzonderlijk dat je nu zeker weet dat het netjes is, is het niet.
Het is maar een advies, wil er alleen mee zeggen dat jullie je niet verplicht moeten voelen omdat je ja gezegd hebt, terwijl je je nog niet verder had georiënteerd. Geef dit aan, een sorry en vast te begrijpen. 
Succes in ieder geval! 

Terug
Bovenaan