Kinderwagen Nuna

<p>Hi,</p><p>Ik vroeg me af of iemand ervaring met Nuna mix next heeft, en deze zou willen delen.</p><p>Alvast dank! </p>

Wij hebben deze set en het bevalt echt top tot zover! Tot nu toe enkel de reiswieg variant in gebruik (dochter is drie maanden). De wagen rijdt heel soepel en licht. Ruime laadbak onderin, makkelijk in te klappen, ene zonnenschermpje erin en niet zo lomp in gebruik (handig in de stad/winkels).

Hey, wat fijn dat je reageert! Ben jij ook langer? De Demi grow heb ik geprobeerd en die is perfect voor lange mensen. De Mix next was niet op voorraad, dus daar konden we niet mee lopen. De verkoopster zei echter dat de wendbaarheid en hoogte hetzelfde is. 

Wij zijn beide niet lang; dus kan het niet uit ervaring zeggen, maar hij kan redelijk hoog. Bak is zelf ook lekker hoog, bekenden met man van ruim 2m hebben hem om die reden gekocht.
Wij hebben hem nu 2 jaar in gebruik (dus officieel versie ouder, maar zelfde als nieuwste versie, heb hem gekocht toen hij net uit was) en. oh steeds tevreden. Zitje vind ik wel minder dan bijv. Joolz, mer name de riempjes zijn wat minder goed afgewerkt en verschuiven nog wel eens. Had ik minder last van toen ze klein was dan nu. maar inmiddels zijn we weer terug bij de babybak met een just-sit erop, gaat super. In en uit klappen is fijn, wat fijn is. is dat mand onderin niet leeg hoeft met inklappen, zeker niet als je ruime laadbak hebt van auto en hij er liggend in kan. Klinkt onbenullig. maar als je een baby en een peuter hebt en er schepjes, emmers, step etc onderin ligt, is dat ideaal. Bak is lekker groot, onze (kleine) dochter heeft er tot 8 maanden heerlijk in gelegen. Afwerking is goed, frame kan wel wat kraken en voelt iets minder robuust dan oa Joolz, maar merk je in gebruik dan weer weinig van. Al met al heel tevreden, zeker gezien de prijs. Ook niets ‘bij’ hoeven kopen, doordat hij met zonnescherm, regenhoes etc geleverd wordt. Regenhoes had van mij van ander materiaal gemogen, maar is kleinigheidje!

Wij hebben ook een mixx next en zijn er heel blij mee. Lekker wandelen door de bossen en het mulle zand gaat heel gemakkelijk. Makkelijk en klein in te klappen.

Terug
Bovenaan