kinderwagen opmaken

Wie kan mij vertellen hoe je een kinderwagen op moet maken.
Een verkoopster zei dat het net als een bedje moet,maar moet je er nou echt zo veel lagen beddegoed in doen als een bedje?Lijkt mij nogal veel.
Ik ben nog maar een beginner zoals jullie wel kunnen raden,ons kindje moet nog geboren worden.
Maar wilde het alvast weten.

Groetjes,Lenneke (35 weken en 3 dagen)
 
Hoi Lenneke,

Ik had de Bugaboo gewoon met een onderlakentje en daarop een hydrofielluier opgemaakt. Die hydrofielluier vond ik makkelijk ivm spugen, hoef je niet elke dag een schoon onderlakentje te gebruiken. Verder gewoon het slaapzakachtige dekentje met rits van de wagen zelf.
Niet te ingewikkeld doen hoor! Trouwens je merkt zelf in de eerste weken wat voor jullie en jullie kindje het beste werkt.

Groetjes,

Lein
 
Mijn zoontje is agelopen februari geboren, en ik lag hem met kleertjes, jasje en muts op in de wagen en daaroverheen ging een dekentje niet al te dik (mits het koud was) en dat stopte ik gewoon in, dus niks opmaken zoals een bedje, daarover ging, ik weet niet hoe dat heet hoor, maar zeg maar die kap van de bak en zo ligt het kindje uit de wind en goed beschermd
 
Hallo,

Wat ik gedaan heb, is het volgende. Ik kleedde mijn dochter zo aan dat ze geen kou vatte in de kinderwagen. Je kunt haar of hem een mutsje op doen, maar dat heb ik zelf niet zo vaak gedaan. Niet te warm aankleden. Dan legde ik een dekentje over haar heen. En tot slot leg je de flap van de kinderwagen er over heen. En dan heeft ze het warm genoeg. Je hoeft haar echt niet als een kado in te pakken, hoor! Ik hoop dat ik je zo een beetje geholpen heb. Ik wens je veel succes bij de bevalling en heel veel plezier met jullie kleintje.

Groetjes van Karin